Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HUR tar man bort autosync?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-07-17 20:20

Jag har ett litet(eller kanske stort) problem. Jag har haft en hel del låtar på en dator i iTunes där jag bara autosyncat allt från biblioteket. Nu är det dock så att jag kommit till en annan dator där jag har en del låtar som jag skulle vilja lägga in på iPoden. På denna dator finns iTunes. Men hur ska jag göra? Kopplar jag in iPoden till datorn kommer den ju autosynca och alla låtar från den första datorn tas bort. Vad ska jag göra??

Tacksam för svar!

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-17 20:46

iTunes ska fråga om du vill synka mot biblioteket, där man ska svara att man inte vill det för att ha problemet ur världen, om jag inte minns fel.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-17 20:57

Det svarar tyvärr inte på min fråga. iTunes har vad jag minns inte frågat mig det. Letat men kan inte hitta en inställning som tar bort autosyncen men ej hittat någon.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-07-17 21:00

När du anslutit iPoden till iTunes så kan du gå in på alternativ för iPoden och där stänga av autosynkningen. Men du måste som sagt först ansluta iPoden till iTunes.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-17 21:02

men den uppdaterar ju direkt! Man kan ju inte hinna!!

  • Oregistrerad
  • 2005-07-17 21:38

Jag kopplade in den och det gick bra. Den frågade om jag ville ändra iTunes och replaca låtarna och jag svarade nej. Sedan gick jag och i iPod-inställningar och tog bort autosuncen. Tack för hjälpen!!

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-17 21:46
Ursprungligen av Monkey:

Jag kopplade in den och det gick bra. Den frågade om jag ville ändra iTunes och replaca låtarna och jag svarade nej. Sedan gick jag och i iPod-inställningar och tog bort autosuncen. Tack för hjälpen!!

det var i och för sig det jag skrev, men uppenbarligen testade du inte ens innan du dissade mitt svar.

  • Oregistrerad
  • 2005-07-17 22:10
Ursprungligen av erik:

det var i och för sig det jag skrev, men uppenbarligen testade du inte ens innan du dissade mitt svar.

Hehe förlåt.. Jag trodde helt enkelt inte att det kunde vara möjligt att göra så för att den skulle uppdatera sig själv direkt. Men det gick.

Ursprungligen av erik:

det var i och för sig det jag skrev, men uppenbarligen testade du inte ens innan du dissade mitt svar.

Hahahaha, tack för ett gott skratt

1
Bevaka tråden