Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej, Vet någon hur man tar låtar från ipoden utan att använda itunes?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej vet någon hur man kan dra låtar från ipoden till datorn utan att använda itunes

copypod is the shit.

• Medlem
  • 2005-11-15 21:13

eftersom förre skribent inte skreev något givande svar : använd den som hårddisk med hjälp av tredjepartsprogrammet copypod (:

Om du nu inte förstod mitt förra inlägg så menade jag att du ska besöka google och söka upp copypod. Det är ett väldigt litet program som gör att du smidigt och snabbt kan föra över låtar från ipoden till till din dator.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-16 07:29

posta i rätt forum och använd sök

Tack alla som givit mig tips/förslag:D

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-11-16 20:44

Jag lägger till ett annat program som funkar ganska smidigt: YamiPod

Jag vet också ett annat jättebra program som heter podplayer

Senuti för Mac.

Yamipod är mycket smidigt som Spyder tipsar. Du kan ha det liggandes på Ipoden och köra programmet därifrån utan att behöva installera på datorn. På så sätt får man med sig det överallt. Man kan även passa på att lägga in all varianter (Mac, Win, Lin)...

Undrar just hur Apple ska försöka förhindra det i kommande uppdateringar..? Såg nyss att de har krypterat filnamnen på min så att man inte kan se dem längre (senaste fat32-mjukvaran för 4G). Nu heter de AP5F.mp3 osv... Det är synd om Apple...

1
Bevaka tråden