Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Döpa om iPod?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-11-16 15:55

Ja, hur döper jag om min iPod lättast? Gjorde en snabb sökning men hinner inte mer nu. Så snälla om någon vet så upplys mig!

Är det det vanliga hustlandet med att ladda hem program och shit eller?

Inte om du har ipod updater.
Om du har det så gör så här> in me iPoden i datorn> öppna iPod updater> välj återställ
När det är klart får du frågan vad den ska heta.
Om du inte har iPod updater så blir det "det vanliga huslandet med att ladda hem program och shit " som du så vackert kallar det
Närmare bestämt det här skiten http://www.apple.com/ipod/download/
Hoppas det löser problemet!

Eller så dubbelklickar man bara på namnet i iTunes när iPoden dykt upp i Source-listan.

• Medlem
  • 2005-11-16 21:04
Ursprungligen av Rickard A:

Eller så dubbelklickar man bara på namnet i iTunes när iPoden dykt upp i Source-listan.

Det var något sånt jag ville ha reda på!!

Tackar och bockar. Skönt att det var något som för en gångs skull inte var så jävla omständigt med den här maskinen.

Ursprungligen av Issus:

Det var något sånt jag ville ha reda på!!

Tackar och bockar. Skönt att det var något som för en gångs skull inte var så jävla omständigt med den här maskinen.

hahaha

• Medlem
  • 2005-11-17 09:21
Ursprungligen av wezztar:

hahaha

Nä men faktiskt!!

Som någon nämnde här ovan och som jag såg någon annanstans, ladda ner program och shit. Vafan att det alltid ska tankas hem program och helt plötsligt så for man göra något så enkelt. Sen ska man spendera en jävla massa tid och harva med sånt.

Men nu var det ju så enkelt som jag antog att det skulle vara, eller iaf tyckte att det borde vara, men inte orkat ta reda på. För man vet ju aldrig. Då kanske inte iTunes "känner igen" den längre och raderar allt på den osv. Man vet ju fan inte med den här jävla maskinen.

Aja...nu vart det fixat iaf - let's gå iPod'in!!

Jag får inte frågan om jag vill sätta ett namn på den när jag kör en restore.. varför inte då? jag har en ipod mini guld.. och kör pc... vad göra? för om jag bara byter namnet i utforskaren så syns inte det alls på spelaren sen...

tacksam för svar..
klarabara

Ursprungligen av klarabara:

Jag får inte frågan om jag vill sätta ett namn på den när jag kör en restore.. varför inte då? jag har en ipod mini guld.. och kör pc... vad göra? för om jag bara byter namnet i utforskaren så syns inte det alls på spelaren sen...

tacksam för svar..
klarabara

http://www.ipod.se/forum/showpost.php?p=398276&postcount=3

1
Bevaka tråden