Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svart eller Vit Rösta!

Tråden skapades och har fått 58 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Vad tycker ni? Svart eller vit Nano?

HaHa

Svart vann med 100 %

Utan tveckan, svart!

Svart så klart!

Mm, självlkart svart tycker jag med!

Svart!!!

va fasen har blivit av ipod köparna ??? Har ni ingen skam i kroppen! Vit är den vackraste färgen, som apple nu kört med länge, ska de släppa alla nya datorer i scart också eller. nej, marknaden har blivit översprängd av hårdrockande gothare. oj detta kommer jag få ångra

Nemen, jag säger iaf vit.

Hårdrockande gothare

Nä... men svart är snyggast!

  • Medlem
  • 2005-11-16 21:21

Vit!

Black is the new black!

  • Oregistrerad
  • 2005-11-16 21:53

Vit som kokain och lika beroendeframkallande.
Köpte dock en svart, vilket jag ångrar bittert.

Vit!!

  • Medlem
  • 2005-11-16 22:08

jag fattar inte meningen med att ha en svart iPod när man har vita hörlurar vit dockstation vita kablar och vitt armband, går ni runt med nanon i handen utan hörlurar och visar upp den? visst ser den svarta schysst ut men det känns inte riktigt rätt! däremot ipod video är snyggare i vitt

ser ut som jag startat en mot-organiserad hype!!! Haha Jag är modell, besök mig på den nya hemsidan med massa nya widgets, www.manicker.se och skriv in er och ladda ner till era fina macar och ta en titt på en modell som jag.

vit, own the house!!!

Röd hade varit bättre:D ska iaf köpa ett rött skal!:)

VIT, VIT, VIT

Snyggare & mer reptåligt
Den riktiga iPod-färgen.

Ja nu ligger det till så att min farsa har köpt en mac och jag fick i honom att köpa en ipod till mig. Leveransen av allt kommer nästa helg, dock måste jag ha en 60bg som bara finns i Vit om jag inte väntar tills efter jul då jag kan byta min oöppnade Vita mot en Svart vad ska jag göra

  • Medlem
  • International user
  • 2005-12-03 21:46

vit som kefir

Ursprungligen av Kompisen:

Ja nu ligger det till så att min farsa har köpt en mac och jag fick i honom att köpa en ipod till mig. Leveransen av allt kommer nästa helg, dock måste jag ha en 60bg som bara finns i Vit om jag inte väntar tills efter jul då jag kan byta min oöppnade Vita mot en Svart vad ska jag göra

Kan inte komma ifrån att svart är snyggare, men om du inte känner att vänta så länge, så kör på den vita, man kan ju inte stirra sig blind på utseendet HELA tiden

Självklart vit.

Svart anses vara lite "alternativ", och personer som försöker vara "alternativa" eller lite "indie" är inte i min smak.
:S

Ursprungligen av minipod:

Självklart vit.

Svart anses vara lite "alternativ", och personer som försöker vara "alternativa" eller lite "indie" är inte i min smak.
:S

Ja, det är bara posörer som kör med svart. :rolleyes:

Hehe

JAg valde vit och det e jag j*vligt stolt över!

Vit e ju iPod färgen, så varför gå över till svart som är mycket fulare?

jag tyckte vit var snygg tills jag hade sett svart... visstdet är dåligt att det inte finns svart tillbehör ..
tyckte bara inte om den vita med färgskärm... kändes konstigt men båda är snygga...

  • Medlem
  • 2005-11-30 17:26

Svart helt klart!

  • Medlem
  • 2006-04-13 15:56
Ursprungligen av Ollesallagetter:

Vit e ju iPod färgen, så varför gå över till svart som är mycket fulare?

Viit ä som en sol på en solig himmel

Fisk: Jag förstog inte riktigt vilken färg det var du tyckte var snyggast, kan du inte skriva en gång till?

:rolleyes:

fisk har lite problem att skriva inlägg på ett schysst sätt verkar det som.

Säger som en viss gubbe med andningsproblem i Star-Wars: Join the dark side...

  • Oregistrerad
  • 2005-11-25 15:20

WHITE OWNS THE BLACK BIG TIME!!! (är EJ rasist!!)

Bevaka tråden