Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Föra över från 1 iPod till en annan

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu är det så här att jag har en iPod 20gig (nya med färgdisplay, bilder osv) och skulle lägga över låtar på den för jag har köpt en ny alltså. Då händer det omöjliga, min dator kraschar och all musik försvinner. Men nu är det som så här att jag har den gamla 20gigaren den utan färgdisplay osv. med musik.
HUR ska jag göra för att få över musiken från den gamla till datorn och sen vidare till den nya? Går det? Hur isf?

/Rasmus

• Medlem
  • 2005-11-17 15:25
Ursprungligen av ingaze:

Nu är det så här att jag har en iPod 20gig (nya med färgdisplay, bilder osv) och skulle lägga över låtar på den för jag har köpt en ny alltså. Då händer det omöjliga, min dator kraschar och all musik försvinner. Men nu är det som så här att jag har den gamla 20gigaren den utan färgdisplay osv. med musik.
HUR ska jag göra för att få över musiken från den gamla till datorn och sen vidare till den nya? Går det? Hur isf?

/Rasmus

Finns en massa program som kan göra att du får över musiken till datorn igen, typ yamipod som testas på förstasidan, nån som kan säga lite fler program?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-17 22:16

testa att använda sök och läs/posta i rätt forum (Mjukvara)

1
Bevaka tråden