Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Titta på video offentligt !

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur många känner sig dumma när dom tittar video på busen tex.

Jag har haft min G5 30 gig i ca 2 veckor nu och ett problem med just video. För man känner sig så utittad. Framförallt när det är mycket folk och folk som känner igen ipoden och vet vilken model det är.

Man märker också att folk börjar titta över axen och ser på vad man tittar på.

Sedan är det de värsta då man blir tvungen att skratta ( har en sesong Simpsons ) då får man ett mängd onda blickar.

Är det bara jag som får den här känslan eller är det utpräglat problem ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-16 12:23

priset man får betala för att ha den hetaste leksaken i stan.
det är väl knappast ditt fel att folk är avis. kör så det ryker, förr eller senare så kommer det sitta fler på bussen o skratta med sina iPod's.

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-11-16 12:38

Jag har samma känsla Men samtidigt så är det underbart att låta tiden gå genom att titta på film på bussen!

Varför känna sig dum för? Det är ju bara kul att kunna skratta och visa världen ett leende ju!

Jag har kollat på Finding Nemo och diverse andra videor när jag åker buss och tunnelbana, och måste erkänna att det är ganska roande när man märker hur andra kollar

  • Medlem
  • 2005-11-16 21:15

Pendlar en del för tillfället på tåg och buss! Har inte märkt nåt speciellt nån blick kankse! Men varför bry sig? Min resa går snabbare och blir roligare än deras!

PS Svenska avundsjukan kommer alltid att finnas;) DS

Ursprungligen av powder:

Hur många känner sig dumma när dom tittar video på busen tex.

Jag har haft min G5 30 gig i ca 2 veckor nu och ett problem med just video. För man känner sig så utittad. Framförallt när det är mycket folk och folk som känner igen ipoden och vet vilken model det är.

Man märker också att folk börjar titta över axen och ser på vad man tittar på.

Sedan är det de värsta då man blir tvungen att skratta ( har en sesong Simpsons ) då får man ett mängd onda blickar.

Är det bara jag som får den här känslan eller är det utpräglat problem ?

Sätt dig längst bak i bussen, då slipper du ju en massa blickar över axeln

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-11-17 17:38

Klart man får blickar! och det är ju de som är nice! Alla vet att det är den nya ipoden och att de själva inte ahr råd att köpa den

Det är klart alla tittar, det samma bör gälla psp också. folk är väl inte vana att man tittar på film mobilt

Det är ju så grymt härligt att få se allas snopna miner när man drar igång Shrek2 eller någon annan kvalitetsfilm i tunnelbanan påväg till plugget på morgonen.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-11-17 18:15

sen skulle jag vila tillägga att de flesta inte tittar på film på busen men det kanske du gör powder.;)

(var tvungen sorry)

Jag har tyvärr ingen G5:a men däremot en bärbar dvd och även den skapar blickar när man sitter med den.. (inte på tunnelbanan, där har jag den ju naturligtvis inte , men på tåg)

Jag känner precis likadant, men när man åker pendeltåg finns det mysiga gömställen där man kan i lugn och ro kan kolla kolla på sina filmer.

  • Medlem
  • 2006-02-01 20:45

Hur laddar jag ner video till ipod 60 gig ???

Jag har precis köpt en 60gig video och jag vet ej hur jag får in video i den ? är det nägon som kan skicka en tråd så jag vet hur jag skall gå till väga ?? Tacksam för svar / Rakke.:)

Använd SÖK-funktionen så slipper du be om hjälp angående saker som redan besvarats.

att dra fram ipoden för att titta på video på tunnelbanan är nog ingen bra idé.
bättre att lyssna på podcast/musik då istället (ej med vita hörlurar då så klart)

föresten är int detta fel forumdel?

eller går det att titta på video på monokrona ipods?

  • Medlem
  • 2006-02-22 23:34

Att tro att ingen skulle kolla på och bli nyfiken på en rolig och modenr manick man drar fram på
en offentlig plats är lika naivt och urbotat som de flesta imbecila inlägg i denna forumtråd.

Citat:

...Shrek2 eller någon annan kvalitetsfilm...

Var ändå bäst tycker jag... hii

  • Medlem
  • 2006-02-23 00:12
1
Bevaka tråden