Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

premiär ;)

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick min G5 30gB idag. Svart och läcker som fan. Ett stort steg fram i utvecklingen från min 2 år gamla JOS. Skärmen är ju otroligt bra. Lade in lite bilder samt ett Simpsons-avsnitt och skärmen ger ju så bra kvalité att man inte alls tänker på att den inte är jättestor! Håller som bäst på att ösa över synthsamlingen nu. Tar nog resten av natten

/bruce

• Medlem
  • 2005-11-17 21:30
Ursprungligen av bruces:

Fick min G5 30gB idag. Svart och läcker som fan. Ett stort steg fram i utvecklingen från min 2 år gamla JOS. Skärmen är ju otroligt bra. Lade in lite bilder samt ett Simpsons-avsnitt och skärmen ger ju så bra kvalité att man inte alls tänker på att den inte är jättestor! Håller som bäst på att ösa över synthsamlingen nu. Tar nog resten av natten

/bruce

good luck, hoppas du har mer tur än jag hade. och dessutom var försiktig med skärmen den blir repig på 3 minuter.

Ursprungligen av bruces:

Svart ... synthsamlingen

jepp, rätt färg rätt musik!

• Oregistrerad
  • 2005-11-17 23:32
Ursprungligen av bruces:

/bruce

Härligt! Jag blir bara mer & mer sugen på G5!
Den verkar så jäkla skön med mkt film & musik.

Provade en sån igår, och den var faktist riktigt liten, medans skärmen var helt underbar!! Inte mycket tjockare än mini..

• Medlem
  • Uppsala
  • 2005-11-18 19:43

Jag var och tittade på den nya iPoden på stan igår, och herregud va fantastisk den var! Vill verkligen ha en!

Jag förstår inte varför alla tjatar om repor hela tiden! Den jag såg på, hade blivit använd en hel del, och visst, det var små (mycket små!) repor på baksidan och lite på skärmen, men det var ju inga som helst problem! Så har det ju alltid varit, med ala ipods som har kommit...

1
Bevaka tråden