Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel antal tillgängliga gig uner "Om" menyn

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-11-12 17:10

Belv lite konstig titel. Kollar jag under "om"menyn på min i pod. så står det att jag har 18,1 gig ledig, men i Itunes så har jag bara 16 gig ledigt. Ganska säker att det är det i Itunes som stämmer. Det är ju inget stort problem, men irriterande. Någon som vet hur jag kan fixa detta.

MVH

Har samma problem . iPoden säger att ajg har 17 ledigt fastän jag isjälva verket har typ 9..
Har tyvärr ingen aning om hur man åtgärdar det

Vad ärdet för iPod´s ni har?
iTunes räknar nog inte in bilderna om ni har en massa såna som tar utrymme.
En tanke bara...

  • Medlem
  • 2005-11-13 15:28

En 4G 40gigare så jag har inga bilder på den. Jag har en aning att detta hände när jag inte kunde göra en säker borttagning av maskinvara. Så jag drog ur sladden i alla fall.

har en ipod photo men bilderna är inte ens på en gig.. jag tror inte att jag har gjort någon utdragning som Rolv..

  • Medlem
  • 2005-11-21 16:31

Lessen men jag tror alla har fel. ni använder PC va? det gör jag med och det är det som är felet. för om man kopplar in iPoden i en Mac så kommer all information vara rätt. funkade för mig.

Ursprungligen av Muppo:

Lessen men jag tror alla har fel. ni använder PC va? det gör jag med och det är det som är felet. för om man kopplar in iPoden i en Mac så kommer all information vara rätt. funkade för mig.

Min nano har alltid visat rätt men om det blir fel ska jag testa att koppla den till min "Mac".

1
Bevaka tråden