Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Reparation - Security seal - ASAP

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag har fått hem ett paket som jag ska skicak iväg min ipod till reparition, det låg en massa papper och information om hur man skulle skicka hem den. Men det jag undrar över är att SECURITY SEAL - VOID IF BROKEN klistermärket som man ska klistrra på innan "kuriern" tar iväd den, ett sårts bevis på att "varan" är orörd. men problemet är att den klister lappen som dom hade skickat med till mig har gått sönder, lr 2/3 av klistret har försvunnit, det jag undrar är vad jag ska föra nu. jag vill skicka iväg den ås fort som möjligt men jag vet inte om jag vågar det med en söndrig Securety seal klisterlapp, alla förslag / lösningar är välkommna.

tack i förskot

/Bernhard

Ursprungligen av BaverKung:

Hej, jag har fått hem ett paket som jag ska skicak iväg min ipod till reparition, det låg en massa papper och information om hur man skulle skicka hem den. Men det jag undrar över är att SECURITY SEAL - VOID IF BROKEN klistermärket som man ska klistrra på innan "kuriern" tar iväd den, ett sårts bevis på att "varan" är orörd. men problemet är att den klister lappen som dom hade skickat med till mig har gått sönder, lr 2/3 av klistret har försvunnit, det jag undrar är vad jag ska föra nu. jag vill skicka iväg den ås fort som möjligt men jag vet inte om jag vågar det med en söndrig Securety seal klisterlapp, alla förslag / lösningar är välkommna.

tack i förskot

/Bernhard

andvänd lim ?

Ursprungligen av OlleKrull:

andvänd lim ?

hehe funkar ej, det är så att färgen har försvunnit, där det har klistrats sig av sig själv på nått sätt. klisterlappen ser helt enkelt inte ut som den hade gjort om den var oanvänd

1
Bevaka tråden