Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod nano - officiell tråd

Tråden skapades och har fått 125 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Ovisen:

Hur ska jag göra för att bli av med Koppla inte ur blinkningen på min Nano?? blinkar jävligt länge efter jag har stängt ner ITune!

För att den skall bli säkert bortkopplad måste du välja "mata ut" på Ipod-ikonen som också visas i utforskar-menyn (gäller både PC o Mac.)
När den är bortkopplad ser du åter igen menyerna i din display. Står även i manualen som du fick till.

Är nanon en 4G lr vilken serrie tillhör den??

  • Medlem
  • 2005-10-26 22:00
Ursprungligen av Ovisen:

Är nanon en 4G lr vilken serrie tillhör den??

dett a e ju första Ipod nanon som släpps så den hör ju till sig själv så att säga G1 i stort sett

Hallå!
Jag undrar om det går å använda en ipod Nano till itunes 2.0.4 till en mac G4 med mac os 9.2.2?

Vf ta bort ipod efter ipod hela tiden kan man inte nu har kvar nu nano och förbättra den istället för att göra nya hela tiden,dom kunde ju istället fixa bättre batteritid och mer minne nu på nano tycker jag.

Ursprungligen av Alleman:

Vf ta bort ipod efter ipod hela tiden kan man inte nu har kvar nu nano och förbättra den istället för att göra nya hela tiden,dom kunde ju istället fixa bättre batteritid och mer minne nu på nano tycker jag.

Ja, bättre batteritid

Bevaka tråden