Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel på Ipod

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag blev nyss tvungen att resetta min Ipod och upptäckte då när äpplet kom fram på skärmen att det saknades en bit på äpplet. Det såg precis ut som om någon tagit en tugga på det. Kan det vara därför Itunes inte kände av Ipoden då det uppenbarligen saknas en bit

Ursprungligen av Kayano:

Jag blev nyss tvungen att resetta min Ipod och upptäckte då när äpplet kom fram på skärmen att det saknades en bit på äpplet. Det såg precis ut som om någon tagit en tugga på det. Kan det vara därför Itunes inte kände av Ipoden då det uppenbarligen saknas en bit

Herregud du har nog råkat ut för ett kritiskt fel. Det finns rykten om att Microsoft har lagti in en ipod-dödare i windows som tar tuggor av hårddisken :eek: Du har nog råkat ut för att din data har tagit en tugga av ipoden. Det enda du kan göra är att ta ett äpple, skära ut biten som saknas, öppna ipoden, och klämmia äpplet. Har du tur så funkar det men tyvärr så täcker garantin ej detta.

• Medlem
  • 2005-11-26 13:51

ser det bekant ut? Det måste vara en konspiration, kontakta Apple supporten så fort som möjligt och be dem skicka sin specialstyrka till dig!

Härligt med ironi

• Medlem
  • 2005-11-26 17:51
Ursprungligen av Kayano:

skämtar du eller? har du aldrig sett apple loggan innan?
detta är nog det roligaste jag sett under hela min tid här på ipod.se

Ursprungligen av Muppo:

skämtar du eller? har du aldrig sett apple loggan innan?
detta är nog det roligaste jag sett under hela min tid här på ipod.se

Menar du att Apple säljer Ipods med loggor som någon tuggat på! Får dom inte mat i fabriken i Kina eller vad är det frågan om.
Jag ska ringa till Supporten och begära att få en oäten logga hemskickad.

• Medlem
  • 2005-11-26 21:18
Ursprungligen av Kayano:

Menar du att Apple säljer Ipods med loggor som någon tuggat på! Får dom inte mat i fabriken i Kina eller vad är det frågan om.

Detta är inte Apples fel. Det hela beror på ett kinesiskt äpplevirus och är inte helt ovanligt sedan kina började tillverka ipods på licenc åt Apple. Vad du kan göra är att stoppa ipoden i mikrovågsugnen på maxeffekt i 60 sek alternativt kontakta smittskyddsläkaren via 112.

Ursprungligen av Kayano:

Nä det är ju såna luffare som uppfann ipoden och som jobbar på apple. De var väl lite hungriga och så ville de symbolisera att det är en riktigt luffare-mp3-spelare så de tog en bit av äpplet. Han där Steve Jobs tror jag han heter han e sån alkoholist och har inte råd med mat o han lever på gatan har hört att det var han som äter av alla ipods äpplen.

nämen vad taskiga ni är mot #1. han kan inte visste detta?

1
Bevaka tråden