Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Video problem

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

min ipod vill inte synka mina videor, jag har koverterat sdom och har senaste versionen av ipoduppdatering...
men itunes vill inte synca på dom till ipodden, inte ens filmer som jag laddat ner som är för ipod!
vad ska jag göra!?

Ursprungligen av Johannes_87:

min ipod vill inte synka mina videor, jag har koverterat sdom och har senaste versionen av ipoduppdatering...
men itunes vill inte synca på dom till ipodden, inte ens filmer som jag laddat ner som är för ipod!
vad ska jag göra!?

använder du Videora för konvertering av filer? det är skit bra, smidigt och lättanvändigt
www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

Nej. Jag tror inte du kan synka videofilmer. Du får dra över dem manuellt från biblioteket till din ipod.

jag har videora o har gjort om där och genom pro, har även filmer som är för ipod som ska funka.
har försökt manuellt o d funkar inte heller! så jag har ingen aning vad jag ska göra?

Om du har iPod photo 60GB kan du inte se på film på den.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2005-11-27 16:47

I iTunesinställningarna måste du aktivera synkronisering av videos också. Kolla under iPodinställningarna.

Men som sagt. Har han en photo 60GB som det står i profilen går det inte att se på video på den....

va fan! dom sa att man kunnde kolla på film på den i butiken? så jag tror nog inte dom ljuger, o varför gör man den med 60 gb om man ändå inte kan se film på den, dessutom står d på www.ipod.com att man kan kolla på film med den

Ursprungligen av Johannes_87:

va fan! dom sa att man kunnde kolla på film på den i butiken? så jag tror nog inte dom ljuger, o varför gör man den med 60 gb om man ändå inte kan se film på den, dessutom står d på www.ipod.com att man kan kolla på film med den

Har du iPoden med bred skärm?

Storleken på hårddisken har inget att göra med om det går att se på video på den. Den iPod du har i profilen är förra modellen som också hade 60GB men inte klarade att visa film. Men har du precis köpt den så borde du ju ha en 60GB med videofunktion. Levererades den i ett litet platt svart paket? Isf är det senaste.

Om vi utgår ifrån att du har rätt modell så måste du göra som JonesH skrev ovan. Alla iPod-inställningar kan enbart göras med iPoden ansluten. Har du ingen video-flik i iPod-inställningarna har du heller inte en iPod video.

1
Bevaka tråden