Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hur kan jag ladda ner laglig musik??

Tråden skapades och har fått 23 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tjeanre allihopa!!!!!!
:rolleyes:
jag vet inte hur man kan ladda ner musik från intenet lagligt???!!!!!
har använt lime wire innan men det e olagligt nu
ån som vill hjälpa????
tackar!!

Ursprungligen av ipod_master:

tjeanre allihopa!!!!!!
jag vet inte hur man kan ladda ner musik från intenet lagligt????!!!!!!!1
har använt lime wire innan men det e olagligt nu ån som vill hjälpa???? tackar!!

iTunes Music Store... Lagligt och bra att ladda musik ifrån

Läs mer på www.itunes.se Köper alla mina låtar från ITMS!

Tack För Hjälpen

• Medlem
  • 2005-11-26 20:08

ingen orsak!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!ett!!????!????

Ursprungligen av OveR-:

ingen orsak!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!ett!!????!????

du e full va?

• Medlem
  • 2005-11-27 18:06
Ursprungligen av daniels:

du e full va?

full? I'm sober even when I drink! det va bara lite parodi på trådens skapares skrivning...

Ursprungligen av wunderbaren:

Läs mer på www.itunes.se Köper alla mina låtar från ITMS!

Ofan!

Det blir inte dyrt att fylla 30GB, då? Nog för att man kan fylla upp med filmer oxå, men men...

Ursprungligen av Jackman:

Ofan!

Det blir inte dyrt att fylla 30GB, då? Nog för att man kan fylla upp med filmer oxå, men men...

Jag fattar inte varför alla gnäller om det, MÅSTE man fylla upp hela iPoden eller!?

Jag fattar inte varför alla gnäller om det, MÅSTE man fylla upp hela iPoden eller!?

Nej, men då behöver man väl inte köpa en iPod med en sådan minnesmängd man vet att man inte kan fylla.

Ursprungligen av Jackman:

Nej, men då behöver man väl inte köpa en iPod med en sådan minnesmängd man vet att man inte kan fylla.

Så med andra ord får jag inte köpa en iPod 30GB, bara för att jag inte har musik för 30GB? Smart sagt

Så med andra ord får jag inte köpa en iPod 30GB, bara för att jag inte har musik för 30GB? Smart sagt

Du får väl men du Behöver ju inte det..

Om du inte har kapacitet att fylla upp 30 GB med allt ditt material så tycker jag att det är förbannat oklokt att köpa en sån. Punkt.

Man kan ju alltid rippa sina egna och kompisars cd-skivor i hög kvalitet. Då fyller man sin Ipod illa kvickt - och billigt...

Ursprungligen av Alphonze:

Man kan ju alltid rippa sina egna och kompisars cd-skivor i hög kvalitet. Då fyller man sin Ipod illa kvickt - och billigt...

Det där känner man igen

Ursprungligen av ipod_master:

tjeanre allihopa!!!!!!
jag vet inte hur man kan ladda ner musik från intenet lagligt???!!!!!
har använt lime wire innan men det e olagligt nu
ån som vill hjälpa????
tackar!!

Inte gratis men prisvärt - allofmp3.com - testa.

Om man inte har nytta av 30gb då är det väl smartare att köpa en nano...

• Medlem
  • 2005-11-27 22:50
Ursprungligen av Fruktsoda:

Om man inte har nytta av 30gb då är det väl smartare att köpa en nano...

Jag säger bara film, film och åter film

Som tidigare sagts så kanske man vill ha filmer på iPoden och då köper man inte en nano även om man inte har 30gig musik. Där sätter jag punkt.

• Medlem
  • 2005-11-28 22:26

Undrar hur osmart jag är som bara har typ 15 gb musik och har en 60 gb Ipod

Syftet med en 30 G för mig är att kunna lägga all min musik på Ipoden så att jag slipper stöka med CD skivor. Min skivsamling helt enkelt.

Men jag tipsar fortfarande om allofmp3, com om ni inte redan provat det. Ett album för en tia om man väljer ACC 192 kb istället för 95 spänn för 128 kb på Ituens.
Och dessutom helt lagligt.

• Medlem
  • 2005-11-29 13:27
Ursprungligen av Kayano:

Syftet med en 30 G för mig är att kunna lägga all min musik på Ipoden så att jag slipper stöka med CD skivor. Min skivsamling helt enkelt.

Men jag tipsar fortfarande om allofmp3, com om ni inte redan provat det. Ett album för en tia om man väljer ACC 192 kb istället för 95 spänn för 128 kb på Ituens.
Och dessutom helt lagligt.

Är du säker på att allofmp3:s musik är laglig? Bara för att man betalar för musiken så betyder väl inte det att den är laglig enligt svenska lagar?

Sen nummer 2, är det lätt att lägga in musik köpt därifrån till Ipoden?

Är den laglig och lättanvänd så är det ju grymt bra priser, då kommer jag börja handla där direkt

Ursprungligen av cwolf:

Är du säker på att allofmp3:s musik är laglig? Bara för att man betalar för musiken så betyder väl inte det att den är laglig enligt svenska lagar?

Sen nummer 2, är det lätt att lägga in musik köpt därifrån till Ipoden?

Är den laglig och lättanvänd så är det ju grymt bra priser, då kommer jag börja handla där direkt

http://forum.macworld.se/lofiversion/index.php/t23645.html

http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,689372,00.html

http://www.piratbyran.org/index.php?view=forum&a=thread&id=22875

http://nyttomit.fpgroup.se/arkiv/nyttomit20050310.asp

http://www.dagensps.se/artikel.asp?articleID=11710

2: Precis lika lätt som med annan musik man kopierat eller köpt.

• Medlem
  • 2005-11-30 11:19
1
Bevaka tråden