Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itrip

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som säljer eller vet man vart kan köpa en itrip billigt i Sverige?

Tacksam för svar: posta här i inlägget eller till penna_630@hotmail.com

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2005-11-27 10:48

iTrip är olagligt i sverige så ingen svensk handlare har dem till försäljning. Ibland så kan de finnas på annonssajter men ditt säkraste kort är ebay.com eller en amerikansk handlare.

tradera brukar det finnas auktioner med Itrips.

Itrip

Nah jag är inte så mycket för auktionssajter det är för mycket bedrägerier. Vore bättre om någon här har en itrip mini till salu.

Ursprungligen av anonym111:

Nah jag är inte så mycket för auktionssajter det är för mycket bedrägerier. Vore bättre om någon här har en itrip mini till salu.

Det får inte säljas eller köpas tillbehör på forumet som är olagliga...
Läs här

lol det tyckte jag faktiskt var en ovanligt korkad regel... De är ju inte olagliga att inneha. Tänk så ska man resa eller flytta till USA. Ungefär som att vägra sälja en moppe till en 13-åring...

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2005-11-27 22:29

Sebbbe, kan bara hålla med ..

Visst är det en korkad regel! Tänk om man hade sorterat bort några andra lagar vi har i lagboken, så hade sidorna minskat radikalt tror jag
Som det är med itrip (sälja men ej använda) är det med prostituion. Du får sälja dig, men ingen får köpa din tjänst (jag kollade på ett faktaprogram på teven ifall ni undrar haha)...
Välkommen till den Svenska Dubbelmoralen, sorry att jag spårade ur ämnet en aning

Itrip

Okej jag hajar.... finns på penna_630@hotmail.com hehe

Radera

<Ni kan radera det här inlägget>

Ursprungligen av anonym111:

<Ni kan radera det här inlägget>

har du fått tag i en lr??

Ursprungligen av anonym111:

<Ni kan radera det här inlägget>

Innan dess kan väl någon berätta för mig vad en itrip är? :rolleyes:

itrip

nej jag har inte fått tag på någon än nen man verkar ju inte få skriva om itrip... men om du har en till salu för minin kan vi väl höras av

itrip

itrip är en "dosa" du sätter på ipoden och så sänder den ut radiosignaler, tex 106,9 väljer du och då kan du ställa in det i radion och så ör du ipodens musik. Fast den är olaglig att använda i Sverige men man får äga en....

Itrip är hemma

Idag fick jag äntligen min så efterlängtade Itrip funkar perfekt=)... svårt att hitta men rek. innerligt!

1
Bevaka tråden