Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem, itunes.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-11-26 00:08

Hej!

Undrar bara hur man kan flytta från "Din iPod" till biblioteket i itunes, tog bort alla låtar i biblioteket, men vill skicka tillbaka alla som finns i själva iPoden.

det går inte att göra i iTunes.. utan du får ställa in iPoden på hårddiskläge och dra ur dem därifrån till en tom mapp på datorn.. Dr är de alldeles oorganiserade och med konstiga namn men sen kan du lägga in hela den mappen i iTunes och organisera den genom där..

  • Medlem
  • 2005-11-27 12:47
Ursprungligen av sirius:

det går inte att göra i iTunes.. utan du får ställa in iPoden på hårddiskläge och dra ur dem därifrån till en tom mapp på datorn.. Dr är de alldeles oorganiserade och med konstiga namn men sen kan du lägga in hela den mappen i iTunes och organisera den genom där..

Det är just där problemet börjar, jag orkar inte ändra namn på alla. Får väll helt enkelt skita i bibblan då

du behöver inte ändra namn.. Om du drar över låtarna bort från iPoden sedan öppnar itunes, där lägger du till hela mappen med alla låtar och säger åt iTunes att sortera dina mappar då kommer det ordna sig, för alla taggar finns kvar på låtarna..

men hur ställar man in podden på hårddiskläge då ? (jag har en nano)

du kopplar in iPoden till iTunes och går in under inställningar, iPod och bockar för använd som hårddisk. Var försiktig när du gör det här dock om du har automatisk uppdatering på så att inte iTunes tar bort alla låtar.. Jag kommer tyvärr inte ihåg hur man gör för att förhindra det men sök på forumet så hittar du säkert hjälp

1
Bevaka tråden