Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lyrics

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-11-22 00:54

I iTunes kan man lägga in texter till låtarna, men hur kommer jag åt de från iPod mini?
Jag har navigerat runt alla menyer, typ.

Ursprungligen av iMik:

I iTunes kan man lägga in texter till låtarna, men hur kommer jag åt de från iPod mini?
Jag har navigerat runt alla menyer, typ.

Via iTunes och på spårets inställningar finns alternativet "Texter" där du kopierar in texten.
Nu vet jag inte hur du får fram texterna på minin, men på nanon trycker jag fram texten med hjälp av mittenknappen på hjulet!

  • Medlem
  • 2005-11-29 01:03
Ursprungligen av daniels:

Via iTunes och på spårets inställningar finns alternativet "Texter" där du kopierar in texten.
Nu vet jag inte hur du får fram texterna på minin, men på nanon trycker jag fram texten med hjälp av mittenknappen på hjulet!

Jag har försökt med det utan resultat på iPod mini.

Ursprungligen av iMik:

Jag har försökt med det utan resultat på iPod mini.

Okej.
Tyvärr har jag inte använt mini något, så jag hänvisar dig istället till manualen som du ev. fick med eller som finns att ladda hem här så löser det sig säkert!

Jag har för mig att det var en funktion som var ny med nano och som inte är tillgänglig på mini utan en firmwareuppdatering men jag kan ha fel.

  • Medlem
  • 2005-12-04 11:37

Hej.. Jag har lagt endel lyrics som txt-dokument i min mini..
Lite jobbigt att leta fram dem om man har många texter kanske.. men det är nog det bästa man kan göra..

1
Bevaka tråden