Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

föra över/ta bort låtar

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

fan i helvete!! jag kastar snart min shuffle i golvet! den vägrar uppdateras och de låtar som jag har fört över ligger "låsta" och jag kan varken ta bort eller lägga till nya, fattar inte vad som är fel, har testat att rensa mappen som den uppdaterar ifrån men när jag satte på den var det fortfarande låtar på..nån som kan svara på varför den gör så här..vore tacksam för hjälp

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-11-15 19:33

Jag har dålig koll på Shuffle, men finns det inte en motsvarighet till autosynkningen även till den? Testa i så fall att stänga av den och se om det hjälper.

Ursprungligen av Spyder:

Jag har dålig koll på Shuffle, men finns det inte en motsvarighet till autosynkningen även till den? Testa i så fall att stänga av den och se om det hjälper.

Har försökt med allt men när den uppdaterar i iTunes så står det att en oväntat fel har inträffat,

• Medlem
  • International user
  • 2005-11-21 14:49
Ursprungligen av jastwo:

fan i helvete!! jag kastar snart min shuffle i golvet! den vägrar uppdateras och de låtar som jag har fört över ligger "låsta" och jag kan varken ta bort eller lägga till nya, fattar inte vad som är fel, har testat att rensa mappen som den uppdaterar ifrån men när jag satte på den var det fortfarande låtar på..nån som kan svara på varför den gör så här..vore tacksam för hjälp

Har du provat att återställa ipoden?

Ursprungligen av troy100:

Har du provat att återställa ipoden?

Hur återställer man shuffeln? Kan ju vara att det blev nått fel när jag installerade iTunes

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-10 23:48

ladda ner iPod updater så finns det en "restore" knapp som formaterar om shuffeln

1
Bevaka tråden