Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

bildkvalitet på ipod video

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hejsan, jag har haft min mini som trotjänare ett tag nu o tänkte införskaffa denna nya heta ipod video 30gb, undrar hur pass bra bildkvaliten är jag förstår givetvis att det berorpå filens kvalitet men... jagtrro ni fattar:P klara färger inget sudd mm. tacksam för svar / richie

den är.....aldeles underbar!!!
Innan jag fick hem min så trodde jag inte att man skulle kunna kolla på film efterom skärmen skulle vara för liten men så fel jag hade. Skärmen är tom tillräkligt stor för att ha subtitels till sin film om man nu vill ha det....
Den är absolut inte blurrig utan väldigt bra. Har både rippat dvd filmer, trailers, egeninspelade småavsnitt från digitalkameran mm och det är klockrent. Man vill inte sluta titta..
Mvh Pralina

håller fullt med pralina. jag har den inte men jag såg den i en mac-affär med hitta nemo på och det var fantastiskt..

  • Medlem
  • A, A
  • 2005-12-03 03:12

Hej

Kan nån hjälpa mig med att konvertera och lägga in filmer på iPod videon? All hjälp uppskattas!

Gå in på google och sök på videora ipod converter eller sök här i forumet..

  • Medlem
  • 2005-12-03 12:18
  • Medlem
  • A, A
  • 2005-12-03 13:51

ny fråga.. Hur får man in den på iPoden? Har kryssat i "uppdatera video" på iTunes men det funkar ändå inte.. Hjälp mig är du snäll!!=)

kan inte annat göra än att hålla med pralina till fullo.

helt underbart kristallklar skärm.

Ursprungligen av henkeee:

kan inte annat göra än att hålla med pralina till fullo.

helt underbart kristallklar skärm.

Helt klart. Alla klagar på att skärmen är för liten med om man ska kolla på film så räcker faktiskt skärmen.

1
Bevaka tråden