Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Installera Ipod nano på en Dell 5150

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag har en ny Dell 5150 och en ny Ipod nano, mao borde det vara enkelt att installera Ipoden. Dell kan inte hitta Ipoden??! Kopplas vin via USB 2.0 och borde mao finna enheten. Det går bra att installera både iTunes och Ipod updater 2005-09-06. men när jag försöker strta upp updater fungerar det inte. Är det någon som vet varför. En teori är att Dell inte kan läsa drivrutin från CD. Jag har inte hittat något på Dell supportsida.
/Leo

Ursprungligen av LeoGranstrom:

Hej!
Jag har en ny Dell 5150 och en ny Ipod nano, mao borde det vara enkelt att installera Ipoden. Dell kan inte hitta Ipoden??! Kopplas vin via USB 2.0 och borde mao finna enheten. Det går bra att installera både iTunes och Ipod updater 2005-09-06. men när jag försöker strta upp updater fungerar det inte. Är det någon som vet varför. En teori är att Dell inte kan läsa drivrutin från CD. Jag har inte hittat något på Dell supportsida.
/Leo

Prova att byta USB-kontakt. USB under Windows är ibland lite knäppt och den känner inte av förändringar. Funkar det fortfarande inte så kan du prova att ansluta iPoden och sedan söka efter maskinvara via start\inställningar\kontrollpanelen\lägg till/ta bort maskinvara\. Funkar det fortfarande inte så tycker jag att du tar med iPoden till en kompis och provar där. Funkar det fortfarande så reklamera iPoden. Funkar det så skulle nog jag installera om pc-skrället....

Ursprungligen av LeoGranstrom:

Hej!
/Leo

hahahaha ny dell, gammal dell... lika dåliga... om du undrar så har jag också dell

Ursprungligen av Se[BBB]e:

hahahaha ny dell, gammal dell... lika dåliga... om du undrar så har jag också dell

Kör med en Dell Dimension 4600. funkar klockrent med alla drivisar till mobil, MP3 etc etc etc. Tycker inte man säga att det är datorns fel direkt, sök vidare lite

Ursprungligen av Jackman:

Kör med en Dell Dimension 4600. funkar klockrent med alla drivisar till mobil, MP3 etc etc etc. Tycker inte man säga att det är datorns fel direkt, sök vidare lite

nä visst, på min Dimension 4550 funkar iTunes... för tillfället... men xp får bluescreen och den e slö och hänger sig... Antar att PC är allmänt dåligt för att fatta mig kort. men så fort jag bootar till OSX (jag har xp och osx i dual boot) blir allt snabbt, snyggt och stabilt.

• Medlem
  • 2005-12-03 19:33

Jag kör Dell Dimension 8200 och det funkar perfekt.

1
Bevaka tråden