Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp mig!!!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-12-03 19:56

Hej jag har två frågor som jag hoppas kunna få svar på.

Fråga 1.

Hur för jag över musik mellan två ipods ? Obs går det att göra det utan att ladda hem något program som tillåter överföring?

Fråga 2.

När jag har kopplat in min nano till datorn och ser allt i itunes bra ut. När jag kopplar ur den så är det artister som fattas när jag går in på artistermenyn men alla albumen finns i albummenyn. Varför syns inte artisterna i min nano när dom gör det i itunes?

Tacksam för svar rolle

• Medlem
  • 2005-12-03 22:05

Fråga 1 kan jag tyvärr inte svara på, tror inte att det går överhuvudtaget, men som sagt, kan inte svara på frågan. tyvärr.

Fråga 2, dock, kan bero på flera saker. Det som jag tänker på mest är då att när du är inne på Biblioteket i iTunes så ser allt fint ut, men du måste verkligen kolla på alla låtar så att det står något i kolumnen "Artist" och "Album" och "Låt" och alla dem.. Om det är tomt där så visas inte artisten i din iPod när du ska hitta den. Då finns det under nått annat namn, vilket vet jag inte. Prova det.

1
Bevaka tråden