Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skit i ITunes!

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-11-27 18:47

ITunes är segt och tar mycket systemkraft, tror många håller med mig. Så jag ger ett tips i att köra MediaMonkey istället, programet funkar ihop med din Ipod! och skulle det inte göra det, så finns det en lite drivrutin att ladda ner på www.mediamonkey.com.

Jag testade detta program och är väldigt nöjd, så jag slängde ITunes åt h-vete:) tar bara kraft och segar ner..

Jag tycker att iTunes e jävligt bra!

  • Medlem
  • 2005-11-27 18:51
Ursprungligen av Ollesallagetter:

Jag tycker att iTunes e jävligt bra!

Då har du inte testat MediaMonkey

  • Oregistrerad
  • 2005-11-28 14:01
Ursprungligen av Rudde:

Då har du inte testat MediaMonkey

Synt bara att programmet är grisfult!

  • Medlem
  • International user
  • 2005-11-30 11:21
Ursprungligen av Ardrí:

Synt bara att programmet är grisfult!

Håller med om att det är grisfult! Att det skulle vara synd håller jag inte med om. Skulle aldrig använda det ändå.

Dessutom så funkar ju iTunes alldeles utmärkt.

Ursprungligen av Ollesallagetter:

Jag tycker att iTunes e jävligt bra!

Håller med!
Jag är mycket oteknisk men iTunes klarar jag av

  • Medlem
  • 2005-11-27 19:36

iTunes funkar väldigt bra för mig, och det är ju de man ska använda med sin Ipod så varför byta!?

Låter bra kanske borde testa.

  • Medlem
  • 2005-11-27 21:19

ska prova det nu direkt!

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2005-11-27 22:44

itunes är poop .. man kan inte överföra låtar från iPod till dator med den .. tacka vet jag Anapod

  • Medlem
  • Umeå
  • 2005-11-27 23:07

noise: Det är ju, som du säkert vet, för att apple måste hålla sig väl med skivbolagsjättarna. Det förstår jag, även om det är dumt. Senuti löser problemet på Mac.

Ursprungligen av JonesH:

noise: Det är ju, som du säkert vet, för att apple måste hålla sig väl med skivbolagsjättarna. Det förstår jag, även om det är dumt. Senuti löser problemet på Mac.

okej.. säkert helt fel tråd att skriva i men.. va fan ska jag göra när itunes inte hittar min ipod men den sitter i å laddar.. och de komemr även upp en ruta där det står "Oskars ipod (k:)" å 4mappar med contacts, pictures och två till ja inte kommer ihåg..?? ibland httar itunes den.. tacksam för svar å ja e leden om jag sabbade tråden..

Tack! Jag har aldrig fått iTunes att fungera tillsammans med min Nano. Så nu testar jag detta och ser om det funkar

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2005-11-28 00:00

mitt tips kvarstår: Anapod! Det syns inte, installfilen är typ 1MB stor och, vilkigast av allt, den bara funkar utan att det märks

Apfult, kanske..?

  • Oregistrerad
  • 2005-11-28 14:34
Ursprungligen av Alphonze:

Apfult, kanske..?

Jo sant, det är väl mer passande. Apfult!

Ursprungligen av Rudde:

ITunes är segt och tar mycket systemkraft, tror många håller med mig. Så jag ger ett tips i att köra MediaMonkey istället, programet funkar ihop med din Ipod! och skulle det inte göra det, så finns det en lite drivrutin att ladda ner på www.mediamonkey.com.

Jag testade detta program och är väldigt nöjd, så jag slängde ITunes åt h-vete:) tar bara kraft och segar ner..

iTunes är inte det minsta segt och inga andra program heller när jag använder iTunes, men det är väl olika på olika datorer...
Jag ser inga som helst problem med iTunes så jag fortsätter med det.

  • Medlem
  • 2005-11-28 16:08

iTunes tog 20 minuter att lära sig, det är det ultimata programmet för en iPod, (i mitt fall nano). Det är skitbra. Min dator är ändå inte världsbäst, men det är smooth och funkar perfekt.

Pentium 4, 1,8 Ghz
1024mb DDR Ram
GeForce 4 Ti 4600

Mitt är inte heller segt.
har en compaq med:

Intel pentium 4 2,93 Ghz
1024mb ddr ram
NVIDIA GeForce 6600 256mb

  • Medlem
  • 2005-11-28 17:19

Alla har vi olika tycke och smak, startade denna tråd för att ge lite tips på andra program och vad alla tycker om iTunes:)

Jag tycker det är ett skit program iaf=P

Ursprungligen av Rudde:

Alla har vi olika tycke och smak, startade denna tråd för att ge lite tips på andra program och vad alla tycker om iTunes:)

Jag tycker det är ett skit program iaf=P

Isf. hade du kunnat lägga den i en tråd som handlar om andra program än iTunes och så lägger man den i Mjukvara-delen av forumet.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-11-29 20:23
Ursprungligen av Marcus F:

Isf. hade du kunnat lägga den i en tråd som handlar om andra program än iTunes och så lägger man den i Mjukvara-delen av forumet.

Word. Flyttat och klart.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-29 23:43

Jag har också skrotat iTunes men använder EphPod som är riktigit bra. Kan det du rekommenderade hantera bilder och albumbilder?

  • Medlem
  • 2005-11-30 17:24
Ursprungligen av Sawert:

Jag har också skrotat iTunes men använder EphPod som är riktigit bra. Kan det du rekommenderade hantera bilder och albumbilder?

Ja det kan det:)

Lovvärt initiativ men....

Klarar den inte lossless överhuvudtaget?

/pedjoh

1
Bevaka tråden