Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag putsade baksidan av min nano med fönsterputs och en putsduk för att få bort alla fingeravtryck, men de var ganska snart tillbaka Så ett fodral eller liknande är att rekommendera om du vill hålla baksidan på nanon ren.
Jag putsade baksidan av min nano med fönsterputs och en putsduk för att få bort alla fingeravtryck, men de var ganska snart tillbaka Så ett fodral eller liknande är att rekommendera om du vill hålla baksidan på nanon ren.
Det ska jag prova, mitt baksida är flottig som tusan!
hejsan.. min Ipod nano har låst sig det går inte att koppla den till datorn,inte att stänga av den eller göra något på den behöver hjälp några förslag.. ?
hejsan.. min Ipod nano har låst sig det går inte att koppla den till datorn,inte att stänga av den eller göra något på den behöver hjälp några förslag.. ?
Börja med att göra en egen tråd. Annars kan du prova att hålla inne play och pause på din ipod. Men som sagt gör en egen tråd nästa gång. Det är oförskämt att "stjäla" någon annans tråd såhär.