Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skriv på nu! Inga mellanrum mellan låtar!

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kom igen nu allihop! Följ länken och skriv på för att få slippa dessa irriterande uppehåll mellan låtar som sitter ihop!
http://www.petitiononline.com/13421509/petition.html

jag har aldrig haft några låtar som sitter ihop...

Orka...

  • Medlem
  • 2005-12-03 13:50

alltså jag har sett liknande inlägg men jag förstår inte problemet, ipoden byter väl låt så att de går över varandra eller? det är vad jag upplevt iaf

Ursprungligen av Muppo:

alltså jag har sett liknande inlägg men jag förstår inte problemet, ipoden byter väl låt så att de går över varandra eller? det är vad jag upplevt iaf

Nej, det blir ett mellanrum på typ 1 sekund. Däremot går låtarna in i varandra i iTunes.

  • Medlem
  • 2005-12-04 11:59
Ursprungligen av femton:

Nej, det blir ett mellanrum på typ 1 sekund. Däremot går låtarna in i varandra i iTunes.

OK.... men det kan ändå inte vara ett så stort problem så att man behöver göra en namninsammling för att få bort det :rolleyes:

Orkar inte klicka på länken, typiskt i-lands problem

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-05 08:57

jag har aldrig hört en mp3spelare som klarar detta.

Ursprungligen av xtrem:

jag har aldrig hört en mp3spelare som klarar detta.

Jodå. De flesta skulle jag villja påstå klarar detta.

Till alla er som inte bryr er om detta eller ser uppehållen som ett problem; skriv inte en massa skit som ni inte har något bättre för er! (uppenbart...)
Till er som faktiskt bryr sej; forstätt med det!

  • Medlem
  • Höör
  • 2005-12-06 22:32

I agree.

Ursprungligen av centurn:

Till alla er som inte bryr er om detta eller ser uppehållen som ett problem; skriv inte en massa skit som ni inte har något bättre för er! (uppenbart...)
Till er som faktiskt bryr sej; forstätt med det!

Håller med... Detta problem må vara värdsligt, men låt det vara det då! Det betyder ju då inte underförstått att det inte är viktigt...? Problemet i fråga tycker jag själv är lite irriterande; exempelvis om du lyssnar på ett live-album då allting rent ljudmässigt sett är en enda låt och du då får en massa ensekundsmellanrum, så är detta i min mening aningen irriterande.
Det är bara min mening.

Skrivit på btw.

Ursprungligen av dremit:

Håller med... Detta problem må vara värdsligt, men låt det vara det då! Det betyder ju då inte underförstått att det inte är viktigt...? Problemet i fråga tycker jag själv är lite irriterande; exempelvis om du lyssnar på ett live-album då allting rent ljudmässigt sett är en enda låt och du då får en massa ensekundsmellanrum, så är detta i min mening aningen irriterande.
Det är bara min mening.

Skrivit på btw.

Det är precis det jag menar med denna tråd. Det kanske inte är så mycket av ett problem som det är irriterande. Med dagens teknik (det lät gammalt) borde det ju gå att fixa.

i-lands problem

  • Medlem
  • Höör
  • 2005-12-08 20:22
Ursprungligen av Ollesallagetter:

i-lands problem

Jo? Det är ju självklart? Men varför har det ordet fått en så himla negativ laddning??
Det är ju inget kasst med det?

1
Bevaka tråden