Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Anapod..!??

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-07 16:51

Hejsan! Jag har precis skaffat anapod för jag ville ta låtarna från min ipod till min nya dator. När jag ska kopiera över alla musikfilerna kommer detta meddelande upp på skärmen " The Trial Edition does not support transfer to PC". Är det någon som vet vad detta betyder och i sådana fall hur jag ska göra för att fixa till problemet??? tack tack//Lisa

• Oregistrerad
  • 2005-12-07 16:57
Ursprungligen av LisaJ:

Hejsan! Jag har precis skaffat anapod för jag ville ta låtarna från min ipod till min nya dator. När jag ska kopiera över alla musikfilerna kommer detta meddelande upp på skärmen " The Trial Edition does not support transfer to PC". Är det någon som vet vad detta betyder och i sådana fall hur jag ska göra för att fixa till problemet??? tack tack//Lisa

Det betyder precis dom det står...att du endast har Trial version=Demo version. Försök hitta fulla versionen istället.

• Medlem
  • 2005-12-07 17:00
Ursprungligen av Encore:

Det betyder precis dom det står...att du endast har Trial version=Demo version. Försök hitta fulla versionen istället.

Hummm... ok...Och det är den som kostar va? Vet du hur mkt???

Har iof inte använt Anapod, men om du bara ska föra över låtarna från iPoden till datorn rekommenderar jag YamiPod - har fungerat utmärkt för mig! iPod.se har testat det - gå till "Testlabbet" om du vill läsa mer.

Lycka till!

• Medlem
  • 2005-12-07 17:08
Ursprungligen av femton:

Har iof inte använt Anapod, men om du bara ska föra över låtarna från iPoden till datorn rekommenderar jag YamiPod - har fungerat utmärkt för mig! iPod.se har testat det - gå till "Testlabbet" om du vill läsa mer.

Lycka till!

oki..det är nog värt ett försök.. men du... kostar det något att ladda hem det programmet????

• Medlem
  • 2005-12-07 17:47
Ursprungligen av femton:

Ok... det funkar!! Jag fick ner programmet och det verkara vara bra.. nu till nästa problem ... hur fasen får man låtarna till datorn då????? .O)

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-07 19:30
Ursprungligen av LisaJ:

Ok... det funkar!! Jag fick ner programmet och det verkara vara bra.. nu till nästa problem ... hur fasen får man låtarna till datorn då????? .O)

Tyvärr tillåter inte trial-versionen kopiering från iPoden till datorn... men jag kan varmt rekommendera fullversionen och det är ju heller inte överdrivet dyrt att köpa.

Spyder: Det är YamiPod vi pratar om För mig var det gratis att föra över låtar när jag gjorde det för någon dag sen, men vad vet jag - de kan ju ha kommit med en uppdatering

LisaJ: Högerklicka på låtarna du vill för över, sen borde det väl finnas någon flik som heter något i stil med "copy song to" och då klickar du på den. Välj sedan var du vill lägga filen/filerna (exempelvis min musik). Sen borde det väl finnas någon knapp där det står "copy to" eller något liknande, och då är det bara att klicka där (sitter inte vid programmet, och kommer inte ihåg så bra hur det ser ut )

Lycka till!

Jag har köpt Anapod och betalade lite drygt 300kr.. Inte mycket att orda om
Dessutom fungerar programmet riktigt bra och jag har inget att klaga över.

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-11 22:06
Ursprungligen av femton:

Spyder: Det är YamiPod vi pratar om För mig var det gratis att föra över låtar när jag gjorde det för någon dag sen, men vad vet jag - de kan ju ha kommit med en uppdatering

Ah, du har rätt, läste inte allt så noga, och eftersom rubriken var Anapod så... ber så hemskt mycket om ursäkt om jag förvirrade folk!

1
Bevaka tråden