Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipod mini + xbox 360

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Testade att ansluta min ipod mini till xboxen och det fungerade alldeles utmärkt att lyssna på musik. MEN.. hur kopplar man ifrån den?? Någon som vet? Jag fick lite panik när jag insåg att jag inte visste hur jag skulle göra. I instruktionsboken (till 360) stod det bara hur man skulle ansluta. Tycker ju att det borde stå hur man kopplar ifrån den. Gjorde det jag absolut inte ville göra, jag bara drog ut USB-kabeln. Vilket gjorde att min kära lilla ipod hängde sej..

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-08 09:40

Vet inte hur det är med xboxen, men om där inte finns nåt alternativ att koppla ifrån den anslutna enheten så får du nog leva med att dra ut sladden, vilket inte är bra i längden. Nån annan (som äger en xbox) kanske vet?

• Medlem
  • Kalmar
  • 2005-12-08 10:14
Ursprungligen av aveline:

Testade att ansluta min ipod mini till xboxen och det fungerade alldeles utmärkt att lyssna på musik. MEN.. hur kopplar man ifrån den?? Någon som vet? Jag fick lite panik när jag insåg att jag inte visste hur jag skulle göra. I instruktionsboken (till 360) stod det bara hur man skulle ansluta. Tycker ju att det borde stå hur man kopplar ifrån den. Gjorde det jag absolut inte ville göra, jag bara drog ut USB-kabeln. Vilket gjorde att min kära lilla ipod hängde sej..

Tjo... en tanke bara... borde det inte räcka med att bara stänga av xboxen... då kopplar den ju bort automatiskt?

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-08 12:01

Gör den verkligen det? Så funkar det inte på min dator iaf, där måste jag koppla från först. Har iofs en 3G, det kanske är den det beror på?

1
Bevaka tråden