Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Plugg till "usb-hålet"?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-10 10:20

Jag har haft en ipod 3G tidigare, men har nu bytt upp mig till en G5 30gig.

Till den gamla fanns de en liten plastplugg som man satte i hålet för usb-kontakten (brukar finnas i till mobiler också). Väldigt bra skydd och även snyggt då man inte behäver se ett stort hål undertill på ipoden. Men till nya ipoden så följde det inte med någon sådan. Dåligt av apple att de inte följer med en sån liten detalj.

Är det någon som vet hur man kan få tag i en sån? Gärna i svart

Tacksam för svar!

Ursprungligen av braun:

Jag har haft en ipod 3G tidigare, men har nu bytt upp mig till en G5 30gig.

Till den gamla fanns de en liten plastplugg som man satte i hålet för usb-kontakten (brukar finnas i till mobiler också). Väldigt bra skydd och även snyggt då man inte behäver se ett stort hål undertill på ipoden. Men till nya ipoden så följde det inte med någon sådan. Dåligt av apple att de inte följer med en sån liten detalj.

Är det någon som vet hur man kan få tag i en sån? Gärna i svart

Tacksam för svar!

Det undrar jag också. Man fick med 2 st till iPod G3 men till G5 fick man inte med någon.

Inte till G4 heller, jag tror de har slopat de.

• Medlem
  • 2005-12-11 11:05

Men det är ingen som vet var man kan få tag på en plugg?
Eller nån som har en att sälja/ge bort?

passar inte dom 2 du fick i 3g då??

Ursprungligen av wezztar:

Jo dom passar.. men de e bara så att dom försvinner pga någon konstig anledning..

• Medlem
  • 2005-12-11 20:00
Ursprungligen av wezztar:

Jag trodde ju såklart att det skulle följa med även till den nya ipoden, så jag skickade med dem till den som köpte 3G:an...tyvärr...=(

1
Bevaka tråden