Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Photo 60 Gb monsterstrul

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Innan någon mod reagerar på ännu ett sådant här huvudinlägg har jag testat alla tänkbara sätt att få min iPod att fungera. Har gått igenom forumet och även om jag inte kännt igen felen så har jag testat. Jag har helt enkelt gjort reset, gjort uppdateringar och så vidare men min PB hittar fortfarande inte iPoden.

Symptomen är följande/var följande:
Först låste den sig, ok bara att köra reset och börja tanka över igen... nope. Den funkar nu men Powerbooken hittar den inte. Har försökt att köra iPodupdater men av någon för mig oförklarlig anledning så får jag inte göra uppdateringen då jag inte kan klicka i vad jag vill uppdatera. Har inte heller kunnat få en vettig förklaring på detta från mer vana macanvändare.

Så nu undrar jag, step by step va jag ska göra. Inte en van macanvändare utan har nyligen konverterat

Alla i storstäderna vet vilket rent helvete kollektivtrafik utan en iPod är. Så hjälp mig att förbli en man utan mord på mitt samvete

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-12 09:33

har du testat med en annan dator?

Ursprungligen av xtrem:

har du testat med en annan dator?

japp, testat med två andra - en mac och en pc... ingen reaktion what so ever....

JAg hade samma probelm, efter att en vän hade tappat den i golvet... fick skicka in den på reparation... har du tappat den?

Ursprungligen av ApollonDeux:

JAg hade samma probelm, efter att en vän hade tappat den i golvet... fick skicka in den på reparation... har du tappat den?

inte tappat, inte slitit ur kontakten utan använt den som den ska användas...

• Medlem
  • 2005-12-12 17:41

garanti

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-13 10:32

bara att skicka in på reperation verkar det som

Ursprungligen av xtrem:

bara att skicka in på reperation verkar det som

ok, tack xtrem... då kanske ni får läsa om mig eftersom sådant tar tid. Rubrikförslag till er som arbetar som journalister: "Utan iPod - gick bärserk i tunnelbanan"

1
Bevaka tråden