Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod mini

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej undrar om det går att ladda ipoden utan en dator, ska nämligen utomlands en längre tid och kommer inte ha tillgång till datorer. Och finns det några fina "fodral" att lägga dem i??

• Medlem
  • Umeå
  • 2005-12-02 11:49

Man kan ladda upp iPoden från väggen om man har en nätadapter. De följde med första generationens iPod mini men inte den andra. Du kan köpa en nätadapter från Apple store för 275 pix.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91002/wo/b56wcgtQyqm72AjBn7m1ytsUnbO/1.SLID?nclm=PoweriPod&mco=73F4E3E9

Finns en mycket billigare nätadapter för 199

• Medlem
  • Norrköping
  • 2005-12-08 13:34

Många som har haft problem med den billigare (Teknikmagasinet) så en från Apple är ett säkrare kort.

• Oregistrerad
  • 2005-12-08 16:57
Ursprungligen av wrls:

Många som har haft problem med den billigare (Teknikmagasinet) så en från Apple är ett säkrare kort.

Själv har jag använt en billig laddare från Teknikmagasinet i 6-7 månader och aldrig haft några problem med vare sig den eller iPoden.

99:- kostar den, men vad jag har hört så har de flesta fått lämna tillbaka flera stycken som inte har fungerat men till slut fått en fungerande..

Ursprungligen av thecrazy88:

99:- kostar den, men vad jag har hört så har de flesta fått lämna tillbaka flera stycken som inte har fungerat men till slut fått en fungerande..

Samma sak kan ju också hända med en original laddare..;)

• Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-12-12 19:05

men sen är ju apples produkter alltid snyggare.

1
Bevaka tråden