Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Linux problem

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag prövade med att lägga in linux i min ipod nano men d kom sån bugg fel eller nåt..men nu läser inte min data av ipoden.. den laddas o kommer "koppla inte från" och en hårdisk koommer men kan inte klicka in på den och itunde hittar inte den.när ja klickar på linux installeraren så kommer d att den inte hittar bokstaven och då tror ja den menar hårddiskbokstav som c , d eller nåt..vet inteh ur ja ska formatera den?

Ursprungligen av Sheikh:

jag prövade med att lägga in linux i min ipod nano men d kom sån bugg fel eller nåt..men nu läser inte min data av ipoden.. den laddas o kommer "koppla inte från" och en hårdisk koommer men kan inte klicka in på den och itunde hittar inte den.när ja klickar på linux installeraren så kommer d att den inte hittar bokstaven och då tror ja den menar hårddiskbokstav som c , d eller nåt..vet inteh ur ja ska formatera den?

Använd SÖK så hittar du svaret.
Så går det när man pillar med saker man inte har riktigt koll på... :rolleyes:

va e d ja ska söka efter?..ja letade i ipoden (:H) men d står att ja ska koppla in den

daniels menar nog sökfunktionen på forumet. Den hittar du längst upp på sidan, till höger.

MVH Simon K

låter inte som något allvarligt fel, gå in på ipodlinuxforumet och sök så hittar du nog ett svar utan problem. I värsta fall får du väl göra en tråd där.

funderar på att installera linux så man kan se på film i sin nano...
Är linux svårt att få och fungera? och går det att återställa ipoden till sitt normala" op om man ångrar sig sedan?

Ursprungligen av Vieruzz:

funderar på att installera linux så man kan se på film i sin nano...
Är linux svårt att få och fungera? och går det att återställa ipoden till sitt normala" op om man ångrar sig sedan?

Kan bli svårt, får testa olika saker. ipodlinux.org/forums. Eller så kan det gå lätt

Det går att återställa sen efteråt

1
Bevaka tråden