Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med navigerings knapparna?!?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-12-18 15:18

Hoppas att de inte är fler än jag som blivit drabbade av dålig knappsats. Jag kan inte navigera ner i menyerna. Verkar som att nånting ligger emot i knappsatsen... Shit va fbannad man blir. värsta skräpet man köpt!!!
Nån annan som har haft samma sak med sin?
Ska man köpa nån annan mp3 spelare?

eller kanske byta?

Hoppas du har fattat att man ska "snurra" på klickhjulet???

Ursprungligen av henrik_l:

Hoppas att de inte är fler än jag som blivit drabbade av dålig knappsats. Jag kan inte navigera ner i menyerna. Verkar som att nånting ligger emot i knappsatsen... Shit va fbannad man blir. värsta skräpet man köpt!!!
Nån annan som har haft samma sak med sin?
Ska man köpa nån annan mp3 spelare?

Eh det här är ingen G1 den ska inte gå att snurra rent fysiskt. Den är tryck känslig. Om det var det du mena...men jag kanske missförstod.

För tummen försiktigt runt den grå ytan i en cirkel, med mycket lätt tryck. Tryck till på de fyra hörnorna för funktionerna beskrivna med bilder, t.ex. play och menu (gå bakåt)

Ursprungligen av Se[BBB]e:

För tummen försiktigt runt den grå ytan i en cirkel, med mycket lätt tryck. Tryck till på de fyra hörnorna för funktionerna beskrivna med bilder, t.ex. play och menu (gå bakåt)

HAHAHAHAHA

En cirkel med hörn?
Förklara dig!

• Medlem
  • 2005-12-19 12:50

Haha ^^ IQ

Ursprungligen av Marcus F:

En cirkel med hörn?
Förklara dig!

Jo det var kanske lite klantigt formulerat... Jag menade förstås de märkta punkterna på cirkeln, vilka som skär den räta linjen mellan ipodens respektive parallella sidor.

• Medlem
  • Harestad
  • 2005-12-19 14:40

Hehe detta var en väldigt rolig tråd

Förutom att killen kanske har en trasig knapp :S

1
Bevaka tråden