Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MP3-spelare som inte sorterar enl. id3-tagen

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tips på MP3-spelare som inte sorterar MP3-na efter deras id3-tags mer än creative MuVo 2 4GB?

Nyfiken. Vaffö?

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-12-19 15:57

iPod äger ju!
varför då byta till en annan mp3-spelare?

  • Medlem
  • 2005-12-19 16:05

Och varför fråga denna frågan på ett iPod-forum?

tack, inga svar

nej men det är mest för att jag vill ha en mp3-spelare som inte sorterar enl id3-tags. så ere bara.

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-12-19 17:05

Hmm konstigt att du inte fick några svar? Inte!

iPod är helt enkelt för bra för dig. Det är synd och skam att du inte inser det ...

Det var ju för jävligt att ingen vill prata om vad trådskaparen har angivit. Han vill veta om någon känner till en mp3 som inte sorterar efter id3. Är det svårt att förstå?

Själv tvekar jag på att det inte finns särskilt många, om det ens finns någon, mp3-spelare som inte sorterar efter id3-taggar.

Ursprungligen av Se[BBB]e:

Det var ju för jävligt att ingen vill prata om vad trådskaparen har angivit. Han vill veta om någon känner till en mp3 som inte sorterar efter id3. Är det svårt att förstå?

Själv tvekar jag på att det inte finns särskilt många, om det ens finns någon, mp3-spelare som inte sorterar efter id3-taggar.

De flesta Mp3-spelare med lite minne (typ alla iRivers med mindre än 1gb) sorterar väl inte efter id3?????

Ursprungligen av ekko90:

De flesta Mp3-spelare med lite minne (typ alla iRivers med mindre än 1gb) sorterar väl inte efter id3?????

Nä fast de brukar väl lägga alla låtar i en förbannad klump så man måste bläddra sig igenom alla låtar en efter en...

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-12-19 20:38

Men min kära sebbbbbbe. Ge honom ett tips om du nu vill att han ska hålla tyst. Ställer han frågan om Saab-bilar på ett Volvo-forum, vad tror du han får för svar då? Ungefär likvärdiga som de han fick här, på ett iPodforum i kategorin "iTunes & övrig mjukvara".

Jag vet tyvärr bara om massa skitspelare som creative, eller jens of sweden har "tillverkat" men som går sönder hela tiden. Jag orkar bara inte tipsa honom om att använda Google eller Pricerunner och söka lite själv. Eller oj! Jag tipsade honom visst!

1
Bevaka tråden