Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

why so much trouble for such a small thing? Hjälp mig!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag måste bara få hjälp med det här.

Det är så att jag har en iPod shuffle som alltid har fungerat i våran dator, så fort jag sätter in den i USB-uttaget så går den igång, men nu är det tydligen något fel eftersom inte programmet ploppar upp och dessutom står det att det att "ingen iPod är inkopplad". Det är helt skumt!

Jag måste bara få hjälp med det här. Fattar ingenting! Trodde att det skulle "gå över" efter ett tag men såhär har det varit i 2 veckor nu. Hur gör jag? Hör jättegärna av er! så snabbt som möjligt!

En grej till också: om man har 2 datorer hemma (som är kopplade till samma nätverk) kan man då använda iPoden på båda datorerna utan att all musik raderas från den ena när man lägger in musik från den andra?

MYCKET tacksam för hjälp!

Har du garanti kvar? Isf ta kontakt med apple. Det är lättare än att fråga här och du får svar direkt.

Ang fråga 2 så kan du stänga av automatisk synkning i iTunes och därmed förhindra att dator 2 ändrar något på din iPod. Sök för instruktioner.

kan man verkligen stänga av auto sync på shuffle?

Ursprungligen av qwertyuiopå:

kan man verkligen stänga av auto sync på shuffle?

Har det någon betydelse vilken ipod man har inkopplad?
Det är ju ändå i iTunes som du väljer auto sync på/av... Rätta mig om jag har fel, fortsätter bara tänka logiskt...

Nä det är klart att man kan stänga av autosync på shuffle. Det är ju som daniels säger, iTunes som styr den inställningen.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-19 22:05

Nej, det går tydligen inte att stänga av autosynk på Shuffle. Läs mer i den här tråden.

1
Bevaka tråden