Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sortera filmer.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-12-21 23:43

Kan man sortera upp alla sina filmer så att de ligger i olika mappar, precis som det är med musiken?
Tex om jag har 5 klipp från någon serie så vill jag lägga dessa i en mapp och inte så att de blandas tillsammans med alla andra filmer.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-22 00:03

Gör film spellistor i iTunes. Det är enklast. Spellistorna visas sedan under Video --> Videospellistor på iPoden.

• Oregistrerad
  • 2005-12-22 18:20

Hur gör man en filmspellista då?
Är det bara att trycka på: Ny spellista under Arkiv?

• Oregistrerad
  • 2005-12-27 20:31

Onödigt att skapa en ny tråd så fortsätter på denna.

Jag har delat upp mina filmer i olika mappar. När jag trycker på Video och sedan videospellistor på ipoden får jag upp dessa mappar, men även andra mappar som tex Senast inlagda och 25 mest spelade. Går det att ta bort de andra mapparna så att man bara har sina egna?

Japp, det är bara ta bort dem. VIll du ha tillbaka dem är det bara skapa ny smart spellista och välja de attributer som passar dig!

• Oregistrerad
  • 2005-12-28 01:14

Jag hade ett problem med att ha musikvideorna som musiken; dvs. att man klickar in på "Music Videos > Artists > Madonna > Hung up" etc. Problemet var nämligen att man endast kom åt filerna genom att klicka på "All". Jag löste detta med att högerklicka på musikvideon i iTunes > Get info och ändra informationen där. Nu är det jättefint.

1
Bevaka tråden