Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Camera connector

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en lite fundering: Jag har en Konica Minolta x1, deras nyaste camera. Denna kamera finns dock inte med på apples lista över kameror som fungerar med camera connectorn eller vad den nu heter. Tror ni att min kamera funkar med ipoden? alltså min konica minolta x1 och min ipod g5

Samma fråga om Cannon EOS 350D (Cannon digital Rebal XT)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-22 22:28

Minderz: hade du använt sök så hade du hittat att jag redan skrivit att 350D funkar perfa med camera connector

  • Medlem
  • Gotland
  • 2005-12-23 10:12
Ursprungligen av Borkan:

Jag har en lite fundering: Jag har en Konica Minolta x1, deras nyaste camera. Denna kamera finns dock inte med på apples lista över kameror som fungerar med camera connectorn eller vad den nu heter. Tror ni att min kamera funkar med ipoden? alltså min konica minolta x1 och min ipod g5

i stort sett alla nya kameror, som inte kräver någon speciell programvara för att föra över bilder till datorn, ska funka...om det inte funkar att koppla in kameran direkt får du antingen se till att få lämna tillbaka, eller köpa en USB-kortläsare...min, om än gamla, Sony DSC-V1:a fungerade alldeles utmärkt! Jag slipper släpa med mig en bärbar dator när jag reser iväg i fem månader, så det är värt några hundralappar...:D

Lycka till

1
Bevaka tråden