Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min ipod nano Recension

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu ska jag skriva vad jag tycker om min Ipod nano.
Den är verkligen snygg och liten det gilar jag man kan ha frilagning på den, jag gillar den för den är så lätt att använda man kan ha kalender ,stoppur,spel,antekningar,klocka (värlsklocka) och bilder.
Men tyvärr finns det nackdelar som jag inte gillar det är att typ alla stör sej på att den inte har radio.
Men jag tycker inte att det är nåt stort proplem nåt jag mer stör mej på är att den inte stödjer wma (windows media audio) och den blir lätt repig och smutsig.jag har köpt ett fodral som heter Icewear från tunewear som jag köpte på macforum jag tycker inte att det fodral var så bra men då fågar jag er finns det nåt fodral som är typ genomskinligt och som har en halsrem så man kan hänga den runt halsen eller nåt och en till jag har hört tallas om ett medel som heter iclear tror jag att det hettde som kan ta bort repor på den.
jag ger ipod nano 8 av 10.

Liknande repborttagningsmedel är Displex och finns att köpa på Teknikmagasinet..
Om du ska ha ett bra fodral som skyddar bra ska du antingen ha invisible shield eller iSkin eVo3.

God Jul!

detsamma vad köper jag inviseble sield eller iskin evo3?skulle vilja va bilder hur ndom ser ut och är invisible shield svår att ta på???.

Ursprungligen av Alleman:

detsamma vad köper jag inviseble sield eller iskin evo3?skulle vilja va bilder hur ndom ser ut och är invisible shield svår att ta på???.

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=52270 är en recention av IS ..

alleman;
Du kan köpa IS på www.istuff.se

tack så mkt kan man köpa is på macrorum också eller?.

Jag tror att istuff kommer få in iSkin eVo3 också..

Köp ett Silicon fodral istället på TM för 99:-

är det med ett skydd till skärmen då???.

Nope!

men j måste ju också ha ett skydd för skärmen med har nano tubes eller vad dom heter har dom skärmskydd???.

1
Bevaka tråden