Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder från Ipod

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag har några viktiga bilder på min Ipod som jag brukade ha på min dator men som nu inte finns där. Min fråga lyder alltså: Går det att överföra bilder från Ipoden till datorn?

Om det inte går måste det väl finnas en möjlighet att bevara låtarna på Ipoden, hur gör man då? Är tacksam för svar!

Ursprungligen av Kimmen:

Hej! Jag har några viktiga bilder på min Ipod som jag brukade ha på min dator men som nu inte finns där. Min fråga lyder alltså: Går det att överföra bilder från Ipoden till datorn?

Om det inte går måste det väl finnas en möjlighet att bevara låtarna på Ipoden, hur gör man då? Är tacksam för svar!

Sök på YamiPod.

Vad är Yamipod? Hur funkar det? Skulle vilja ha en förklaring...tack

anars finns copypodphoto för att hämta bilder...

Läs Spyders test av det, här: http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=51362&highlight=yamipod

Förresten, på nano, kan man inte få bilderna i en mapp som flyttbar disk, ungefär som man kan få "notes" på minin?

Jag laddade ner Copypodphoto o det säger att mina bilder finns där. Men jag kan inte se några bilder på datorn fast på ipoden syns dom...ingen aning vad detta beror på...

Ursprungligen av Kimmen:

Vad är Yamipod? Hur funkar det? Skulle vilja ha en förklaring...tack

Som sagt, hade du orkat söka på det hade du hittat vad det var för något. Men men, orkar man inte så orkar man inte. Läs i gone_away's länk.

Det är inte låter d handlar om, utan bilder. Eller hur?

Ursprungligen av Kimmen:

... Om det inte går måste det väl finnas en möjlighet att bevara låtarna på Ipoden, hur gör man då? Är tacksam för svar!

Jag vet inte, men jag tolkar det som att du även ville behålla låtarna. Kanske tolkade dig fel här, ber om ursäkt isf.

Okej förlåt, skulle ha skrivit bilderna istället för låtarna. Har du nån aning om varför bilderna inte syns i copypodphoto?

Ursprungligen av Kimmen:

Okej förlåt, skulle ha skrivit bilderna istället för låtarna. Har du nån aning om varför bilderna inte syns i copypodphoto?

Ah, okej Nej, tyvärr. Har en mini så jag vet således inte hur det med foton går till.

Lycka till!

Är programmet Copypodphoto ämnat för Ipod Photo? Det skulle i så fall förklara varför jag inte ser bilderna mina eftersom ja har en nano...

1
Bevaka tråden