Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har du fått en iPod i julklapp?

Tråden skapades och har fått 27 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

iPod är en häftig sak, har någon fått en i julklapp, i så fall vilken?

(Meningen är att ingen ska rösta innan 24 december, men sen, rapportera direkt efter kalle!!)

Jag vet redan att jag ska få en iPod video 60 GB pga att jag beställde den med mitt CSN-kort åt mina föräldrar... Längtar som aldrig för tills jag får packa upp skönheten..

Jag slog in min iPod Video 60GB själv, eller jag försökte slå in den iaf.

jag kommer få en svart ipod 60gb... jag längtar redan... fast jag fik betala lite själv... och kommer ge min shuffle till farsan...

  • Oregistrerad
  • 2005-12-23 11:50

fick du betala för din egen julklapp?

Ursprungligen av Dava:

fick du betala för din egen julklapp?

jag fick betala 1000kr och ge farsan min shuffle...

morsan hämtade upp en ipod video 30gb till mig när hon var i usa för nån vecka sen. jag fixk betala de 2300 riksdalerna som den kostade så länge men kommer förmodligen få "bidrag" på den i julklapp. god jul på er allesamans! och så småningom gott nytt !:)

  • Oregistrerad
  • 2005-12-23 14:45
Ursprungligen av datorn:

jag fick betala 1000kr och ge farsan min shuffle...

Det var hårt....:)

jaja, jag svarar väl med då.. :/ jag ska få en video 30gb, pressat pappa på att få veta

  • Oregistrerad
  • 2005-12-23 13:22

Mina päron sa att jag var tvungen att köpa den själv så att det inte blev något fel. Så jag är ganska säker på att jag får den imorgon.

vad kul det måste bli på julafton när du sitter med din ipod som du själv beställt och sedan se alla andra som får öppna sina julklappar tillsammans........
Jag menar är det inte lite tråkigt att veta vad man ska få eller köpa det själv innan julafton??

Ursprungligen av adam_ramone:

vad kul det måste bli på julafton när du sitter med din ipod som du själv beställt och sedan se alla andra som får öppna sina julklappar tillsammans........
Jag menar är det inte lite tråkigt att veta vad man ska få eller köpa det själv innan julafton??

Nej..? Varför klaga om man vet att man ska få en iPod? Förstår inte riktigt ditt resonemang

Ursprungligen av femton:

Nej..? Varför klaga om man vet att man ska få en iPod? Förstår inte riktigt ditt resonemang

Såklart att man vill få en iPod men själva poängen med att bli överraskad med en julklapp är ju helt bortblåst då.

Ursprungligen av adam_ramone:

Såklart att man vill få en iPod men själva poängen med att bli överraskad med en julklapp är ju helt bortblåst då.

Men meningen med julklappar är väl inte bara att man ska bli överraskad? Det är väl också meningen att personen ska få något den vill ha?
Jaja, alla är vi olika..

God jul på dig

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-23 18:03
Ursprungligen av adam_ramone:

vad kul det måste bli på julafton när du sitter med din ipod som du själv beställt och sedan se alla andra som får öppna sina julklappar tillsammans........
Jag menar är det inte lite tråkigt att veta vad man ska få eller köpa det själv innan julafton??

Jag håller med, man vill ju bli överraskad. Man vill inte veta vad man får. Inte före man öppnar presenten i alla fall. Men visst, om det gäller en iPod så kanske... :-/

  • Medlem
  • 2005-12-23 18:45

Jag har redan varit med själv och köpt en dyr julklapp till mig. Det brukar ofta vara så, jag är så dålig på att hitta på grejer att önska mig så det brukar bli ngn jacka eller så, och det vill man ju vara med och köpa

Jag vet att jag inte kommer få nån eftersom jag själv köpte en för några månader sedan

IPOD 60 GIG onödigt ?!?!?!?!

Ipod 60 gig är ju hur onödigt som helst den laggar ju upp sig omman har fler än 1000 låtar och man kan inte se än mer än 2,5 simpsons avsnit innan batteriet dör så vad är meningen att köpa ipod 60 gig ??

Ursprungligen av allanos:

Ipod 60 gig är ju hur onödigt som helst den laggar ju upp sig omman har fler än 1000 låtar och man kan inte se än mer än 2,5 simpsons avsnit innan batteriet dör så vad är meningen att köpa ipod 60 gig ??

Jag har 1340 låtar och den laggar inte ihop alls. Batteritiden kan jag hålla med om, men bättre att kunna se 2 simpsonsavsnitt under en lång tråkig tågresa - än att inte kunna se något. Då har man ju iaf dödat någon timma och tågresan blir mycket lättare att ta sig igenom.

kommer få en nano i julklapp men inte föränn den 27e då den levereras

det är rätt men det gör inget om man vet en...

Just det!
Vem bryr sig om att det inte blir någon överaskning?
De är viktigare att man blir nöjd med presenten!

God Jul på er allesammans!

Hur kan man vara så naiv att man väntar till jul och hoppas på att få en ipod? En sån självklarhet som att man ska ha en ny cool ipod låter sig inte vänta, det är därför jag själv beställde mitt exemplar samma dag som den släptes

  • Medlem
  • 2005-12-25 00:40

En vit G5 30gb här! Mår som ett barn på julafton... Eller ja, det är ju inte så konstigt...

I jul försökte jag fixa så vi inte skulle köpa en massa julklappar till varandra, det gick inte hem som jag hoppats.. och jag klagar ju inte nu såhär i efterhand. Min mor är en klippa, och jag vill med bilder(om det går) visa hennes "kupp" (som kvällstidningarna skulle kallat det). Helt ovetandes kom jag till min andra familj på julaftonskvällen. Hade fått en del klappar tidigare hos far. Nu skulle jag fira med mor och min släkt på hennes sida..

Sätter mig i soffan och får en present i handen.. Alla andra har redan fått sina.. Bara jag kvar då tydligen.. Ser ut som en bok tycker jag.. Jaha, tänker jag. Har hon köpt en present iaf mor.. Typiskt henne.. Börjar öppna... och bilderna talar för sig själva tycker jag.. Jag förvånad..??

Det gick inte så bra med bilderna..hmm

Hur ska jag få hit dem?

Fick en iPod video 30 GB. Rätt glad.

iPod Nano VIT 4 GB fick jag igår....!!! Har dock inte haft tid att använda den , men skall göra det nu!!

Fick iPod video 30 gb, men fick beställa den själv...

1
Bevaka tråden