Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes - Lost för svenskar?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar om det går att köpa Lost-avsnitten som svensk från iTunes?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-25 12:20

Nej, de finns bara på den amerikanska delen av iTunes Music Store.

Meh, vad larvigt varför har dom gjort så?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-25 12:44

Det beror på tv-bolagen. Varför? Olika avtal i olika länder, de kanske vill testa på en marknad först osv osv.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-28 16:23

Är det inte bara att ändra om till den amerikanska itms? Och sedan köpa?

Fast det kanske inte funkar så...

Tror man måste ha amerikanskt betalkort för att kunna köpa från USAs iTunes Music store....

Ursprungligen av Pollymia:

Tror man måste ha amerikanskt betalkort för att kunna köpa från USAs iTunes Music store....

Helt rätt.

Det suger nåt sjukt att man inte kan köpa tv-serier från sverige!!!! Ska jag hålla på och fulladda och konvertera istället. Big mistake att exkludera länder i Itunes!!!! Sämst!

Ursprungligen av trig338:

Det suger nåt sjukt att man inte kan köpa tv-serier från sverige!!!! Ska jag hålla på och fulladda och konvertera istället. Big mistake att exkludera länder i Itunes!!!! Sämst!

Visst, jag kan hålla med om att det är dåligt. Men jag skulle mycket hellre se lägre priser på låter och skivor. Förstår inte varför folk vill betala för att se program som man kan se på tv. Tycker det var ett större misstag att höja priserna på musiken, 99 cent i USA är ett mycket bättre pris än våra 9kr. 90 kr för ett album med 11 låtar som är 10 år gamalt är ett skämt.
Kommer inte handla på iTunes Music Store tills de skaffar bättre priser =(

Fast sen kostar ju en skiva i butikerna 150:- också, även om det är en gammal skiva. Så lite sparar man ju på kuppen.

sen är det svårt att få tag i vissa skivor i butik om man nu tvångt ska köpa det

  • Medlem
  • International user
  • 2006-03-22 14:23

inte lagligt

ha köp på allofmp3.com där kan du få ett dubbel skivigt album för $1,99.

1
Bevaka tråden