Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

I-tunes vägrar starta/installeras

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-12-25 21:22

Hej jag har en ipod video 30 gb,
Kör PC med relativt ok grejjer 1300mhz ..
Men problemet är jag kan inte installera itunes, redan under installationens slut säger den att itunes inte svarar och att jag kan skicka felrapport om så önskas.
Jag har de nya service packen (sp2+uppdateringar) och jag har provat att ta bort quicktime och reparerat itunes som jag fick som förslag ´när jag skickade felrapporeten.
Jag är den enda användaren på datorn och den är nyligen formaterad. 1 dag sedan.
Snälla hjälp.
Har provat att söka men alternativen som jag fått upp har antingen inte fungerat eller berört samma problem.
Mvh Nils Nordling

Ursprungligen av NisseN:

Hej jag har en ipod video 30 gb,
Kör PC med relativt ok grejjer 1300mhz ..
Men problemet är jag kan inte installera itunes, redan under installationens slut säger den att itunes inte svarar och att jag kan skicka felrapport om så önskas.
Jag har de nya service packen (sp2+uppdateringar) och jag har provat att ta bort quicktime och reparerat itunes som jag fick som förslag ´när jag skickade felrapporeten.
Jag är den enda användaren på datorn och den är nyligen formaterad. 1 dag sedan.
Snälla hjälp.
Har provat att söka men alternativen som jag fått upp har antingen inte fungerat eller berört samma problem.
Mvh Nils Nordling

Formatera om en gång till Ledsen men det finns nog inte mkt annat att göra. Om det var en enda dag sen kanske du inte har hunnit installera så mkt än, och då gör det inte så mkt om du måste formatera en gång till.

Hittade de här trådarna om ett liknande problem. Kan ske finns några tips.

http://www.softwaretipsandtricks.com...wont-open.html

http://www.geekstogo.com/forum/index...howtopic=55865

Testa installera med CD-skivan du fick med utan att ha podden inkopplad (om jag inte minns helt fel måste du kryssa i nån ruta att du vill fortsätta utan att koppla in iPoden). Detta hjälpte i alla fall för mig

• Oregistrerad
  • 2005-12-28 11:40

tack så mycket, ska testa om något hjälper,

Tyvärr så fungerade ingen av länkarna du angav

tills vidare kör jag anapod som förövrigt fungerar över förväntan.

1
Bevaka tråden