Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på alternativ till iTunes?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Enda kravet är att den har fullt stöd för iPod Video. Anapod har det inte tex, den har inga bilder för album och artister tex. Samma sak för MediaMonkey, ingen stöd för albumomslag. Kanske har jag missat och dessa program har stöd för det?

Allt jag vet är att iTunes är helt F´ed up beyond salvation. Testat ominstallering och slösat otaliga timmar för att fixa men utan resultat. Tycker ändå att iTunes är ett bra program men fungerar lika bra som nån beta version, dvs inget vidare.

använd SÖK!

Håller med ditt sista stycke, Cantstandya. Håller också med Gone_Away: SÖK

Och jag ser hellre att han får svar på sin fråga. YamiPod.

Onödigt o säga sök när jag har sökt och testat dom alternativa program, men ingen av dom har fullt stöd för iPod Video ju. Antigen så saknar dom det ena eller det andra.

Tack kristnjov men YamiPod har inte stöd för albumomslag heller, lika så ingen stöd för video. Den listar bara låtar. Man ser inte några mappar....hittils bara iTunes som har allt det, får nog försöka mig på det skitet igen.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-29 20:56

Anapod brukar uppdatera sitt program för att stödja alla nya funktioner. Skicka ett mail till dem och fråga om det är på gång.

Säg till om du fått nå svar på de

  • Medlem
  • 2005-12-29 22:36

anapod 8.9.2a har fullt stöd för video..filerna samlas i en spearat video mapp.
8.9.2(som jag kör nu) skulle väl också ha det, men filmerna listas bara under Artister, dessutom är det ingen bild utan bara ljud..
ladda ner trial ska ni se. 8.9.2a(eller om det är 8.2.9a) ska ligga på deras hemsida.
vet inte hur det är med albumfunktionen bara..

ok gott folk, versionen heter 8.9.5a..8.9.5a. inget annat..info och trial här:
http://www.redchairsoftware.com/anapod/featpw.php

kom på att du kanske redan visste att anapod har stöd för video, utan söker ett program som stöder både album och video? vilket gör mitt inlägg ganska obsolete..
personligen(också obsolete) kan albumfunktionen, även om den är väldigt cool, kvitta.

Köpte anapod manager, rätt bra prog. Men jag tror den har sabbat mitt iTunes...hur du nu är möjligt. Kolla i denna tråden ang mitt iTunes problem om ni har lust. http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=53894

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-01-09 11:05

Har kört Anapod parallellt med iTunes ganska länge nu och inte haft några problem. Jag har dock "bara" en 3G iPod, men jag tror inte att det ska vara nåt problem för det.

  • Medlem
  • 2006-06-21 19:42

Skall prova anapod nu, men det är ingen som har fler tips??? Fick min ipod 60gb igår och håller på att fylla den, skall bli kul att se hur iTunes lyckas, eller misslyckas.

Använder MediaMonkey och laddar ned albumomslag med hjälp av Auto-Tag-funktionen vilket fungerar på min iPod-video.

1
Bevaka tråden