Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

1 GB Nano nästa år!!

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Läste nyss att Apple funderar på att släppa en iPod Nano 1 GB till nästa år, om det nu stämmer vete katten men här är en sida om det:

http://www.theregister.co.uk/2005/12/20/apple_ipod_nano_shuffle/

Lol utvecklingen går åt fel håll... Men det är väl positivt också, antar jag, min 4gb nano kommer vara king över nanos ett tag till

Min med:D

• Medlem
  • 2005-12-27 15:00

Min också Min 4gb vita graverade ögonsten funkar perfekt och har gjort det sedan jag fick den.

Jao men 1 GBaren är väl för de som inte vill ha en Shuffle och inte vill betala 2000 för en mp3spelare... Vill man ha display och helt okej minne så duger väl den? Antar att den lär ligga på en 1499-1699:- där emellan!!!!

En Gniden variant dvs för de som inte har råd att köpa de fullvärdiga prylarna ;p

• Oregistrerad
  • 2005-12-27 16:38

Nej, jag vill ha en 10gb NANO!!

Ja tack det vill jag osså ha.....!!

• Oregistrerad
  • 2005-12-27 16:52
Ursprungligen av anjuna_beats:

Ja tack det vill jag osså ha.....!!

fast det måste ju inte nödvändigtvis vara en nano, bara det är en iPod

jo Nanon är läckrast av alla i iPod familjen helt klart, fast jag ser gärna en iPod med 10 GB minne i samma storlek som Minin med Färgskärm och FM radio då jäklar hade den gått åt som smör, för designen o storleken på Minin är klockren.... Nanon är nästan för liten...

Det verkar väl vettigt, med 1GB Nano alltså för vem vill ha en Shuffle? Jag har aldrig haft och vill aldrig ha en mp3-spelare utan display.
Sedan är det frågan om vad den kostar, blir det över femton hundra skulle jag hellre lägga till pengar och få mer minne.

Själv är jag omåttligt kär i min julklapps iPod Video 30 GB!

vad sägs om en nano med ett schassi som ej får repor!

Ursprungligen av Ipod_Lover:

vad sägs om en nano med ett schassi som ej får repor!

Vad sägs om att sluta tjata om dessa repor??

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-28 09:55

verkar lite otroligt med en 1GB nano tycker jag. den skulle inkräkta på Shufflens marknad och Apple har ju flera gånger sagt att spelarna inte ska gå in på varandras marknader

Ursprungligen av xtrem:

verkar lite otroligt med en 1GB nano tycker jag. den skulle inkräkta på Shufflens marknad och Apple har ju flera gånger sagt att spelarna inte ska gå in på varandras marknader

Om jag har uppfattat allt rätt så säljs shufflen inte längre. Vilket troligtvis innebär att det kommer ut en nu podd. Och apple vill ju säkert ha någon spelare i den lite billigare klassen också (512MB-1000MB). Det behöver ju inte vara en 1GB's nano, utan det kan ju vara en helt nu spelare. Eller?

• Oregistrerad
  • 2005-12-29 20:03
Ursprungligen av ekko90:

Om jag har uppfattat allt rätt så säljs shufflen inte längre. Vilket troligtvis innebär att det kommer ut en nu podd. Och apple vill ju säkert ha någon spelare i den lite billigare klassen också (512MB-1000MB). Det behöver ju inte vara en 1GB's nano, utan det kan ju vara en helt nu spelare. Eller?

händer det inte något i ipods värld den 10 januari?
typ någon apple special event?

Ursprungligen av Dava:

händer det inte något i ipods värld den 10 januari?
typ någon apple special event?

Det stämmer.
San Francisco, Tisdag den 10 januari kl 9:00. (18.00 svensk tid)

Eventuellt ny iPod Shuffle, men främst kommer Steve presentera de nya macarna med intel-processorerna och lite annat gott och blandat ser jag fram emot.
Gå in till dörren bredvid, 99mac.se där det snackas lite om vad som eventuellt/troligtvis dyker upp på detta event.

• Oregistrerad
  • 2005-12-30 11:22
Ursprungligen av daniels:

Det stämmer.
San Francisco, Tisdag den 10 januari kl 9:00. (18.00 svensk tid)

Eventuellt ny iPod Shuffle, men främst kommer Steve presentera de nya macarna med intel-processorerna och lite annat gott och blandat ser jag fram emot.
Gå in till dörren bredvid, 99mac.se där det snackas lite om vad som eventuellt/troligtvis dyker upp på detta event.

jag sluter ändå inte drömma om en ipod med 10-20 gb hårdisk.
den skulle ju sälja som smör!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo Shuffeln säljs, men kommer in nästa år (om ett par veckor dvs) sen kommer en nyare version ju som det säkert står om här på forumet.... men å andra sidan man ska ju inte lita på nåt såvida det inte kommer direkt från Apple...!!

Dava: Det har ju iaf funnits..

Ska inte den nya shufflen typ vara hälften så stor? Jag såg nån bild tror jag..

Anser att tråden kan låsas nu!

1
Bevaka tråden