Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Blinkande skärm

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har bara haft iPod G5 sen julafton och idag började den uppföra sig konstigt. (Allt började med att jag skulle prova att kolla på film kopplat till tv´n). Höll på att mixtra med det när plötsligt displayen på iPoden börjar flimra. Så fort jag släpper knapparna slocknar den. Men så fort jag snurrar på volymen eller så så blinkar den. Jag hade ju den inställd på 10 sek. Mycket mysko. Jag ställer tillbaka den till "av" och sen till 10 sek igen. Sen funkar den ett tag till.. Men sen händer det igen och ännu en gång.

Någon annan som råkat ut för samma grej?

Låter som att den störs av någonring. Du har inte en strömdosa med mycket kablar och så i närheten? Eller kanske en mobiltelefon bredvid?

Någon störning är det inte.. Den försvann ju när jag ändrade till belysningstimer av och sen tillbaka till 10 sek. Händer det många gånger till så åker den tillbaka till apple. Har också tyckt att den tar slut fort i batteri, men så kanske det ska vara i början.

Hoppas bara att garanti gäller fortfarande...

• Oregistrerad
  • 2005-12-28 01:24
Ursprungligen av Se[BBB]e:

Hoppas bara att garanti gäller fortfarande...

Applegarantin gäller 1 år så det är bara att slå en pling till dem.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-28 09:38

testa att göra en reset på den.

eller allra helst en restore. funkar inte det så är det bara att skicka in den

1
Bevaka tråden