Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nanon i olika färger...

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-27 23:23

Tänkte eventuellt köpa mig en nano här i dagarna. Men när jag köpte en iPod för länge sedan så dröjde det ju inte så där vansinnigt länge innan det kom kulörta varianter i minin. Finns det någon info om det kommer att komma kulörer på nanon också inom en överskådlig framtid (grå, turkos - i mini traditionen?)???:)

Nej det kan jag garantera att det inte kommer att göra, de kommer att vara svarta och vita fortsättningsvis också

Och det grundar du på..?

Men visst, det är sannolikt.

Jag tycker svar och vit duger alldeles utmärkt, behöver inte iPods i regnbågens alla färger... men det är bara vad jag tycker.

Vill du mot förmodan ändå ha en annan färg så kan du beställa DecalGirl från iStuff.se. Dom har ett flertal mönster och färger till Nano...

Ursprungligen av Eindpeng:

Och det grundar du på..?

Men visst, det är sannolikt.

I så fall tror jag dom hade släppt den i olika färger från början.

• Medlem
  • 2005-12-28 12:01

Nä jag tror inte att jag är så jättesugen på någon färg ur regnbågen direkt, det hade väl varit metallgrå i så fall tänkte jag. Men jag har ju kört med den gamla hederliga vita poden tidigare så jag kan tänka mig att fortsätta med ett vinnande koncept tror jag. Jag frågade mest för att inte få en obehaglig överraskning 2 månader efter inköp när dom plötsligt lanserar en stålgrå/alugrå som jag nog gärna skulle vilja ha om det fanns...

Det finns nån hemsida som säljer målade iPod nanos som ser ut precis som vanliga men i andra färger. Sök så kanske du hittar länken.

• Medlem
  • 2005-12-28 12:58

Okej, det kan vara kul att se vad det är för nåt om inte annat...

Det är i alla fall dyrt har för mig att det ligger på cirkus 1000kr för nano.

• Medlem
  • 2005-12-28 13:41

Oj då, det var ju lite väl saftigt kanske...om man inte nödvändigtvis måste ha färgerna för sitt favoritfotbollslag eller liknande på den...;=)

• Oregistrerad
  • 2005-12-28 14:13

En iPod ska vara vitt, förutom min mini, den ska vara limegrön

Ursprungligen av Dava:

En iPod ska vara vitt, förutom min mini, den ska vara limegrön

Nej nej, svar ska den vara!

Men smaken är som baken - delad.

• Medlem
  • 2005-12-28 15:27

Jag gillar nog vit ipod (av de färger som finns att tillgå nu, skulle kunna tänka mig en nano i aluminium/grå). Men nanon har jag hört är högglansig och lätt blir "fingerkletig" om man inte köper något av skydden....

• Medlem
  • 2005-12-28 17:47

Jag såg någon sida där man kunde få en "speciel" ipod. Man kunde välja färg på framsidan och baksidan. Om man t.ex. valde orange bak och turkos fram. Då blev även knapparna färgade som baksidan. Fanns jätte många färger att välja mellan, kommer dock inte ihåg vilken hemsida det var. Svensk var den inte iaf.

Hung, kan det vara dessa du menar?

Ursprungligen av daniels:

Hung, kan det vara dessa du menar?

Ferrari-versionen var ändå rätt tuff

• Medlem
  • 2005-12-28 20:27

Daniels, Ja dom ;D

gå in på någon hemsida som heter något med colorware. läste i en m3 tidning att man kunde få sin nano i alla regnbågens färger.

1
Bevaka tråden