Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta bort filmer från iPoden?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar hur jag gör för att ta bort en film som jag har lagt in på min ipod?

Du öppnar iTunes, väntar tills iPoden uppdateras, går in på den, letar upp filmen(erna) och sen trycker på delete eller högerklicka och välj "rensa" Svårare kan det inte bli ;D

Men jag har valt att iPoden inte ska uppdatera några låtlistor ifall det är det du menar?
Vart hittar jag filmerna, för går jag in på iPoden som kommer upp i menyn till vänster i iTunes så ligger inga filmer i menyn under min iPod utan bara mina låtlistor...är jag så himla oteknisk eller

  • Medlem
  • 2005-12-30 10:37
Ursprungligen av kamoflars:

Men jag har valt att iPoden inte ska uppdatera några låtlistor ifall det är det du menar?
Vart hittar jag filmerna, för går jag in på iPoden som kommer upp i menyn till vänster i iTunes så ligger inga filmer i menyn under min iPod utan bara mina låtlistor...är jag så himla oteknisk eller

För mig läggs filmerna under låtarna om man kollar på podden i iTunes. Jag har inte automatisk uppdatering om det är det ni menar.

  • Medlem
  • 2005-12-30 10:33

Vad gör iPoden om det ska uppdateras. Vad är skillnaden på att uppdatera och inte?

Ursprungligen av Ozze:

Vad gör iPoden om det ska uppdateras. Vad är skillnaden på att uppdatera och inte?

När du har automatiskt uppdatering så förs alla låtar över automatiskt när det har kommit något nytt i bibloteket i iTunes, fast när man har manuell uppdatering så får man själv Drag n' Droppa alla låtar till iPod ikonen (jag andvänder det, känna mer proffsigt^^).

Jag vet inte vad jag höll på med förut hehe...hittade filmerna nu i listan bland låtarna, så nu är det fixat.
Men tack så mycket ändå!

Ta bort filmen från biblioteket (där ligger mina filmer iallafall), uppdatera ipoden och Tada! Borta!

1
Bevaka tråden