Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Video och musik hänger sig

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag kollar på video och lyssnar på musik i min iPod 5g 30 gig händer de att videon/msuiken stannar upp i några sekunder innan den fortsätter. Vad beror detta på? Kan man fixa de på något sätt? Tacksam för svar!

Nåt liknande hände med min nano för några dagar sedan. Alla låtar hackade och hoppade så jag återställde den och sen dess har allt funkat.

Men om man återställer försvinner all musik på den eller? Känns ju skumt att man ska behöva göra de när den är splirrans ny. Finns det uppdateringar man kan göra? Det kanske hjälper

Nä jag tror inte att det har kommit ut någon nyare version av programvaran än 1.0. Jag tyckte också det var lite märkligt på min nano (har väl haft den en vecka) men jag hade iofs hållt på och joxat med linux på den.

Ja all musik och video försvinner men om du har det i iTunes-bibilioteket går det rätt snabbt att få tillbaka det igen.

  • Medlem
  • 2005-12-30 18:37
Ursprungligen av Se[BBB]e:

Nä jag tror inte att det har kommit ut någon nyare version av programvaran än 1.0. Jag tyckte också det var lite märkligt på min nano (har väl haft den en vecka) men jag hade iofs hållt på och joxat med linux på den.

Ja all musik och video försvinner men om du har det i iTunes-bibilioteket går det rätt snabbt att få tillbaka det igen.

Inte om man som jag har USB 1...:p

  • Medlem
  • 2005-12-30 19:18

Precis så är det på min också. Eller rättare sagt i iTunes. (Väntar på leverans av podden). Kommer det bli så i Podden också? Hur kan jag fixa det? (om det kommer bli så i Podden)

vad menar du? att musiken laggar i iTunes? isf kommer det inte vara så i iPoden, såvida det inte är något fel på låtarna vilket det antagligen inte är.

  • Medlem
  • 2005-12-31 10:50

Nej. Inget fel på låtarna (Laggar inte i VLC, Windows media player, Winamp med mera) Utan laggar bara i iTunes

isf kommer de med största säkerhet fungera på din iPod

1
Bevaka tråden