Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Repor? Idon't think so!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-12-09 15:38

Nu ska jag slå död på en myt som uppstod när iPod G5 kom: Det blir inga repor på iPoden!

Min kompis har haft den i en vecka nu, och han har absolut inga problem med repor! Det ända han gör för att skydda sig är att använda fodralet som kom med ibland. Inget mer!

Ville bara säga det!

• Medlem
  • 2005-12-09 15:45

är du säker på at DU inte är en myt?

....har de bytt material i ipod 5g....? :eek:

Ursprungligen av Adzam 1:

Nu ska jag slå död på en myt som uppstod när iPod G5 kom: Det blir inga repor på iPoden!

Min kompis har haft den i en vecka nu, och han har absolut inga problem med repor! Det ända han gör för att skydda sig är att använda fodralet som kom med ibland. Inget mer!

Ville bara säga det!

LOL det blir repor som FAAAAAN. Så otroligt repig blir den. Det medföljande skyddet måste vara mkt bra.

• Oregistrerad
  • 2005-12-09 16:35

Har hört från typ 100pers att ipoden repas skitlätt, varför ska man lite på dig?
1oo pers har antagligen inte fel

• Medlem
  • Uppsala
  • 2005-12-10 11:27
Ursprungligen av Dava:

Har hört från typ 100pers att ipoden repas skitlätt, varför ska man lite på dig?
1oo pers har antagligen inte fel

Wow, vilket otroligt trevligt forum det här!

Det kan vara så att gränsen för vad som ska kallas repor är olika från person till person. Självklart har min kompis fått repor, fast de är så otroligt otroligt små, så att man kan bara se dem i starkt ljus och en onaturlig vinkel!

Ville bara säga också att tråden ahr kommit i fel tråd, kankse nån som kan flytta?

Har du någonsin tvättat en bil på en automat tvätt, en sån där när man kör in smutsig och kommer ut ren?

Antagligen, då vet ni alla som gjort detta att bilden får s k "Tvätt Repor" som bara syns i sol ljus, samma sak har hänt med min iPod men jag ser dem bara i en onaturlig vinkel. Det kan knappast klassas som repor, nej det vore bara sten dumt.

Som sagt har jag klarat mig i en Vecka nu, inga repor.

• Medlem
  • 2005-12-31 15:26

Kollade in polarens nano, som är i samma mtrl som G5, och den såg ut som ett sandpapprat piano ungefär. Tyckte min egen G4 var lättrepad.

Hade en mini förut som tjejen köpte av mig. Den tålde iaf att man bar den med sig till skillnad från de andra.

• Medlem
  • 2005-12-31 18:44

Mini Rocks!!

jag vågade inte ta i min G5:a först pga reprisken, så jag tog på mig gummihandskar och placerade den försiktigt i silikonfodralet. Ändå va den helt full med repor när jag lämnade den till ups.

Jag kan då säga att min G5 blir repig fast jag ijämt lägger den i elelr på fodralet när jag ej ska ha den... inte många repor än.. men de är några små på bksidan nu.

..varför skulle dom inte reps?

1
Bevaka tråden