Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Går det att koppla ur Autosynk på en Shuffle?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det någon som vet om det överhuvud taget går att koppla ur Autosynken på en Shuffle?

ja man gör likadant som med alla andra ipodmodeller. Sök på "itunes autosynk" på forumet.

Jag läste nått om att det inte gick att göra om man har shuffle..

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=53677 eller så trycker man bara på föregående diskussion

...ganska många borde ha erfarenheter av detta?

Och en sak till: Sluta thata om att söka istallet för att fråga!

Det finns inte en tråd i det här forumet som inte innehåller 80% inlägg om "slöa, lata, okompetenta, dumskallar som bara skriver nya frågor"
Ja visst blir för många liknande trådar men minst lika irriterande är alla små ordningspoliser som enbart diskuterar och gör sig otrevliga över detta än att bry sig ett smack om frågan, trist!

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-01-02 10:17

Jag förstår din irritation, men faktum är att många struntar i eller inte tänker på att använda sökfunktionen på forumet.

Det finns ett antal frågor som ständigt återkommer här på forumet, och även det är faktiskt ganska irriterande. Forumet är förstås till för att man ska få hjälp, men när det ofta är samma frågor som ställs så kan det ibland vara enklare att hänvisa till sökfunktionen.

Att vara otrevlig i samband med detta är naturligtvis inte bra, och istället borde man kanske tänka efter en extra gång innan man postar inlägget.

hej spyder,

har du nåt tips i frågan, urkoppling av autosynk på shuffle ?

Såg/ser aldrig det otrevliga i Sebbbe's inlägg, men men..

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-01-02 18:52
Ursprungligen av micthemac:

hej spyder,

har du nåt tips i frågan, urkoppling av autosynk på shuffle ?

Åh förlåt, här går jag och svarar på nåt helt ovidkommande!

Tyvärr verkar det inte som om det går att stänga av autosynken på Shuffle, se mer i denna tråd (med länk till Apple).

kan notera att jag inte har någon erfarenhet av iPod shuffle. Jag bara antog att det måste vara likadant som för övriga modeller.

Håller med micthemac om att det måste finnas många som har erfarenhet av detta.

Ber om ursäkt för mitt första inlägg, men alla gör sina misstag.

Det hade inte riktigt behövs söka eftersom att tråden under denna handlar om samma sak

1
Bevaka tråden