- femton
- Medlem ●
du kan inte ta en bild som jämför ipoden med en mobil eller en tändstickask?
skulle vara guld värt!
Här är en jämförelsebild mellan en iPod Mini, G3 15 Gb och G5 60 GB:
Det är inte världens bästa ljus i mitt rum men jag försökte så gott jag kunde att få en bild uppifrån utan att min skugga skulle förstöra allt ... Den är kanske 0,5-1 millimeter tjockare än cd-fodralet.
edit: femton: ja det är serj, jag och några till äger sveriges enda (?) system of a down-fansite
Va e sajten? Måste fan bli medlem
Vilen sajt?
on topic. min kamera balla ur nu så jag får ta lite bilder senare. IPODEN HAR KOMMIT!
Tjena ! Det här är det första inlägget jag har gjort på det här forumet och snart kommer jag med en bild bild på min IPod Video 30gb
Välkommen!:D
Kanonbra tråd, hoppas så många som möjligt fotar sin fina iPod (OT: Funderar på att köpa en själv, men skräms av den lilla batteritiden vid videouppspelning på 30gigaren)
Jo det är det enda dåliga med själva ipoden men jag själv sitter inte och kollar på 2 timmars filmer [har hänt en gång :)] det är mer serier jag kollar på !
tack !!
här är bilderna !
Är det snusk mitt öga skymtar på sista bilden? :rolleyes:
det ser änna ut som det ja.. såg den förut men ville inte skriva för jag tänkte att det kanske bara var jag som såg det.. men tur att det är andra som också lägger märke till sådana oangelägenheter :P..
man kan undra varför man lägger ut en sån bild, det är la kanske inte det smartaste kanske. men jaja...
Rizz: Bad Boy
Jag ska ägna morgondagen åt att ta bilder på min Video.
Ozze:
Den är ruskigt snygg. Själv har man en vit:p med koss porta pro
Lägger upp bilder på den så fort jag får tilbaka den från supporten.
Öhm, är inte det ganska självklart? I alla fall så ja, men bara 3 mm tjockare
Jag tror att det är 4 mm tjockare.;)