Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skrapade ljud

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-01-02 13:00

Hejsan!
Flög hem från london igår när min ipod (video 60gb) började ge ifrån sig skrapande ljud från hårdisken, den blev extremt seg på att byta låt och att backa i menyer etc. Därefter pluttade den upp en fel meddelande bild och en webbadress till nån sida i appels nätverk, sen stängde den av sig. När jag försökte starta den igen så gick det inte förens ett par minuter senare. Då kom en svart bakgrund upp med appel loggan, den var på skärmen någon minut innan ipoden visade samma felmeddelande som förut.

När vi landat och kommit hem någon timme senare så tänkte ajg göra ett nytt försök att starta den. Efter lite om och men så startade den faktiskt och fungerar nu utan problem.

Nu till min fråga, tycker ni att jag borde lämna in den så att dom kollar upp den? Jag menar, den lät inte hel någonstans när den la av på flyget men nu märker jag ingenting.

MVH Andreas

ja lämna in den

• Oregistrerad
  • 2006-01-02 20:17

Något förslag på vad det kan vara för fel?

jag har samma fel. fast jag kan inte få igång min alls :(. vet inte vad som är felet. vart skickar man in på reperation?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-04 10:21

testa en reset.
låt den ladda ur helt
sista åtgärd, kör en restore.
hjälper inte det skicka in till apple

1
Bevaka tråden