Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flytta filer från iPod till iTunes?!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-01-11 10:25

Är det någon som vet hur man ska göra för att föra över filer från en iPod till iTunes eller liknande? Skulle behöva bränna ut några låtar på skiva från min iPod. Går det att bränna från iPod via iTunes? Jag har försökt, men det går inte ens att flytta över filer från iPoden till iTunes...... är jag bara obegåvad eller går det inte? Vore tacksam om någon som vet tog sig tid och svarade.

Tack på förhand

• Medlem
  • 2006-01-11 10:36

Inser nu att frågan kanske var aningen obefogad! Verkar inte vara den enda som undrar........... :/

• Medlem
  • Torsby
  • 2006-01-11 11:59

Nej, det är en av de vanligare frågorna på forumet. YamiPod kanske löser ditt problem? Använd sökfunktionen så hittar du fler program.

ett sätt att göra det manuellt är att gå in i mappalternativ, ställa in så att man kan se dolda filer. Sen öppna ipoden via Den här datorn som hårddisk. Sen går du in på den dolda filen sen music. Där ligger det en nedrans massa mappar men namn F##. I dom mapparna ligger alla låtar du har på ipoden. Du kan kopiera alla låtarna från dom här mapparna och lägga dom i nån mapp på datorn och sen ladda in dom låtarna i itunes. Jag har aldrig provat det här själv, men ser ingen anlednign till varför det inte skulle fungera.

iPod viewer är ett annat program som lägger över låtar från ipoden..

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-11 23:53

läs FAQ och använd sök.

tråd låst

1
Bevaka tråden